امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۷۴۳۸۷
زمان انتشار: ۱۵:۲۶     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
معاون وزير ورزش و جوانان در ارتباط با برنامه‌هاي اين وزارت‌خانه براي المپيک 2016 ريو گفت: از هم‌اکنون براي المپيک بعدي سرمايه‌گذاري و برنامه‌ريزي مي‌کنيم و فکر مي‌کنم اين زمان براي فدراسيون‌هاي ورزشي کافي باشد.
احمد رسولي‌نژاد در حاشيه مراسم تجليل از حميد سوريان در گفت‌وگو با فارس ضمن عرض تبريک به مدال‌آوران و ورزشکاران المپيکي اظهار داشت: بهترين پيام تبريک براي اين عزيزان، پيام مقام معظم رهبري است.

معاون حقوقي ـ پارلماني و استاني وزارت ورزش و جوانان در ارتباط با شانس کاروان ايران براي کسب مدال‌هاي بيشتر افزود: البته اگر ورزشکاران ما شانس بيشتري داشتند و با قرعه‌هاي سخت مواجه نمي‌شدند، مي‌توانستيم مدال‌هاي بيشتري کسب کنيم.

وي در ادامه با قلمداد کردن المپيک 2012 لندن با ‌عنوان المپيک اولين‌ها تصريح کرد: ما براي نخستين‌بار در المپيک 4 مدال طلا کسب کرديم، الهه احمدي ششم شد، مدال‌هايمان دو رقمي شد، در سنگين وزن وزنه‌برداري طلا و نقره کسب کرديم، کشتي فرنگي نخستين‌بار قهرمان المپيک شد و نوشاد عالميان نيز به جمع 32 پينگ‌پنگ‌ باز برتر راه پيدا کرد که اين اولين بارها در مجموع رتبه 17 جهان در بين بيش از 200 کشور را براي ما رقم زد.

رسولي‌نژاد يادآور شد: درسي که المپيک براي ما داشت، توجه بيشتر به رشته‌‌هاي پرمدال مانند دو و ميداني، شنا و ژيمناستيک بود که با سرمايه‌گذاري مناسب مي‌توانيم استعدادهاي زيادي را کشف و در نهايت مدال‌هاي بيشتري را در المپيک کسب کنيم.

رييس هيئت مديره باشگاه استقلال عنوان کرد: در مواقعي که رشته‌هاي کشتي و وزنه‌برداري از شبکه‌هاي مختلف پخش‌ مي‌شد، خانواده‌هاي زيادي براي ثبت‌نام فرزندان‌شان در اين رشته‌ها به ما رجوع کردند و علاقه‌مندي زيادي نشان دادند و ما هم متوجه شديم که بايد به رشته‌هاي کم‌هزينه و پرنتيجه توجه بيشتري داشته باشيم.

وي با تأکيد بر سرمايه‌گذاري در المپيک 2016 ريو گفت: از همين الان براي المپيک بعدي سرمايه‌گذاري و برنامه‌ريزي مناسبي مي‌کنيم و فکر مي‌کنم که اين زمان براي فدراسيون‌هاي ورزشي هم کافي باشد. وزير وزارت ورزش و جوانان نيز اعلام کردند که اين المپيک نشان داد که ما اگر مديريت و برنامه‌ريزي صحيحي داشته باشيم، مي‌توانيم با توکل بر خداوند و ائمه مدال‌هاي بيشتري کسب کنيم.

رسولي‌نژاد با تأکيد بر اينکه موفقيت‌هاي به دست آمده در لندن عمومي است، گفت: اين موفقيت‌ها نبايد در مصادره کسي قرار بگيرد، چرا که همه آنها مديون دعاي مردم و براي مردم است.

معاون حقوقي ـ پارلماني و استاني وزارت ورزش و جوانان در ارتباط با پروژه‌هاي وزارت ورزش عنوان کرد: ما حدود 3 هزار پروژه نيمه تمام در کشور داريم که به اعتباري بالغ بر 6 هزار و 500 ميليارد تومان نياز داريم اما آنچه که در مجلس تصويب شد 470 ميليارد تومان بود که براي صرف زيرساخت‌ها، حمايت از قهرمانان، مسکن و اشتغال آنها نياز به حمايت دولت و مجلس داريم تا بتوانيم آينده خوبي را براي ورزش کشورمان رقم بزنيم.

وي با مطرح کردن درخواست‌‌هاي خود از مجلس بيان داشت: نخستين درخواست من از مجلس تخصيص بودجه بيشتر به اين وزارت براي اتمام 3 هزار پروژه نيمه کاره است و خواسته ديگر من تصويب قوانيني است که به‌نفع ورزش مي‌باشند.

رسولي‌نژاد در ادامه ابراز داشت: توجه به قهرمانان در المپيک نبايد مقطعي باشد و بعد از تقدير و تشکرهاي فراوان آنها را فراموش کنيم چرا که اين کار باعث افت روحي و رواني ورزشکار مي شود.

رييس هيئت مديره باشگاه استقلال در پايان خاطرنشان کرد: توجه به تيم‌هاي پايه امري ضروري است. ما در کشتي فرنگي دنيا قهرمان مي‌شويم، اما در فوتبال رتبه 48 را در اختيار داريم و با اختلاف زيادي نسبت به تيم سوم آسيا يعني کره‌جنوبي در رده چهارم ايستاده‌ايم و دليل اصلي آن کم‌توجهي به تيم‌هاي پايه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها