کد خبر: ۷۴۳۹۲
زمان انتشار: ۱۵:۳۴     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
سرمربي آرژانتين معتقد است که مسي هميشه براي آرژانتين خوب بازي کرده است .
آلخاندرو سابه يا، سرمربي تيم ملي آرژانتين در صحبتهايي به تمجيد از ليونل مسي پرداخته و به اين نکته اشاره کرده که اين بازيکن جوان به عنوان ليدر و رهبر آلبي سلسته، رشد و پيشرفت زيادي داشته.

به گزارش گل سابه يا بعد از برد تيمش مقابل آلمان در ديداري دوستانه در فرانسه به آژانس خبري اسپانيايي تلام گفت:« مسي دوران درخشاني را پشت سرمي گذارد و با رهبري در تيم ملي آرژانتين رشد و پيشرفت زيادي داشته. از نظر فوتبالي، اوشرايط فوق العاده اي به عنوان يک بازيکن دارد و از نظر شخصي من به عنوان يک کاپيتان هم همين شرايط را دارد. »

سرمربي آلبي سلسته به تمجيدش از مسي ادامه داد و گفت:« او در دوران درخشاني است ،چه در بارسلونا و چه الان و در تيم ملي.من فکر مي کنم که مسي هميشه با پيراهن آرژانتين خوب بازي کرده. او از يک بازي خوب، به ارائه يک بازي درخشان گرفته و الان دقيقا در لحظات درخشاني است و اميدوارم که در همين سطح به کارش ادامه دهد. اين براي همه سودمند خواهد بود . خيلي سخت است که از يک بازيکني مثل او که همه کاري مي کند، بخواهي که هربار بهتر شود؛ نه تنها در تيم ملي، بلکه در بارسا هم بايد از اينکه اين بازيکن را در ميانمان مي بينيم، بايد خوشحال باشيم.فکر مي کنم که شايد گاهي درجه و ميزان درخشش مسي در تيم فرق کند ولي هميشه بهترين بازيکن تيم ملي ارژانتين بوده.»

سابه يا درمورد عملکرد فوق العاده تيمش در ديداردوستانه 4شنبه شب و برد 1-3 مقابل آلمان به تمجيد از نمايش مسي، ايگواين ، دي ماريا و سرخيو آگوئرو پرداخت و گفت:« توان تهاجمي تيم ما، يکي از بهترين ها در تمام دنياست. ما بازيکناني را داريم که تعادل تيمهاي حريف را برهم مي ريزند . بسيار مهم هستند و مشکلاتي براي هر خط دفاعي اي به وجود مي آورند؛چون مي توانند توپ را بگيرند و بدون نياز به هم تيمي هايشان آن فرصت را به گل تبديل کنند.ما سه يا چند مهاجم خوب داريم که خيلي مهم هستند و زماني که درکنار هم قرار مي گيرند، پتانسيل تيم به مراتب بيشتر هم مي شود. آنچه من مي بينيم اين است که ساير تيمهايي که قدرت رقابتي بالايي دارند، در خطوط کلي، تغييراتي را حاصل کرده اند و ما تدريجا در حال اعمال تغييراتي در تيممان هستيم.»

آرژانتين در ماه سپتامبر، در بازيهاي مرحله مقدماتي جام جهاني 2014، مقابل تيمهاي پاراگوئه و پرو به ميدان خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها