يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۴۴۴۰
زمان انتشار: ۱۸:۲۷     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
دکتر یحیی سخنگویی گفت ورزشکاران ایرانی شرکت کننده در بازی‌های پارالمپیک 2012 لندن هیچ مشکلی از جهت کلاسبندی نخواهند داشت.

  کلاسبند کمیته ملی پارالمپیک در خصوص این مسابقات به خبرنگار مهر گفت: تیم ها و ورزشکاران اعزامی به مسابقات در وضعیت بسیار خوبی به سر می برند و از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک تایید شده دائمی هستند. اکثر ورزشکاران ما نیازی به کلاسبندی ندارند و تنها بخش اندکی از ورزشکاران در مرحله CRF هستند و این به معنای این است که باید در حین برگزاری مسابقات کلاسبندی شوند.

یحیی سخنگویی افزود: چنانچه یک ورزشکار معلول در دو رقابت جهانی شرکت کند و کلاسبندی شود، دیگر نیازی به کلاسبندی ندارد و با تدابیری هم که اندیشیده شده در لندن تغییر کلاس نخواهیم داشت. البته شاید برای پارالمپیک بعدی مقررات دستخوش تغییرات آیین نامه ای شود و در آن صورت تمهیدات لازم اندیشیده خواهد شد.

کلاسبند کمیته ملی پارالمپیک در پایان اظهار داشت: به طور کل باید بگویم کلاسبندی امری سلیقه ای هم هست. به عنوان مثال بعضی از ورزشکاران بر روی مرز قرار دارند و اگر ارفاق در خصوص آنها صورت بگیرد در کلاسی پایین تر در مسابقات شرکت می کند وگرنه باید در کلاسی بالاتر به رقابت با حریفان خود بپردازند.

بازیهای پارالمپیک تابستانی از روز هشتم تا نوزدهم شهریورماه به میزبانی لندن برگزار خواهد شد و کاوران ورزش ایران نیز در این دوره از بازیها حضور خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها