أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۷۴۴۴۳
زمان انتشار: ۱۸:۲۹     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
نامزد جمهوری‌خواه آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۲ در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور ایران در روز جهانی قدس، اعلام کرد که آمریکا باید از هسته‌ای شدن ایران جلوگیری کند.
فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نوشت: «میت رامنی» روز گذشته در واکنش به اظهارات «محمود احمدی‌نژاد» رئیس‌جمهور ایران در روز جهانی قدس در خصوص اینکه «اسرائیل یک غده سرطانی است که باید از صحنه روزگار محو شود» گفت که آمریکا باید جهان را به سمت متوقف کردن ایران از دستیابی به قابلیت هسته‌ای هدایت کند.

این نامزد جمهوری‌خواه آمریکایی در حالیکه اظهارات چند وقت اخیرش در حمایت از رژیم صهیونیستی و اینکه «قدس» باید پایتخت اسرائیل باشد، جنجال آفرینی کرد، اینبار نیز در حمایت از رژیم صهیونیستی مدعی شد: اظهارات ظالمانه اخیر احمدی‌نژاد، یادآور آن چیزی (اسرائیل) است که در خطر است.

«النا راس لتینن»، نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا و رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا نیز پس از سخنان احمدی‌نژاد، تأکید کرد که دولت «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا در مهار برنامه هسته‌ای ایران ناتوان بوده است.

لتینن اعلام کرد که اظهارات روز جمعه احمدی‌نژاد هشدار جدیدی است که یک جرقه دیگر در راه است.

«پل رایان» معاون رامنی نیز در واکنش به اظهارات احمدی‌نژاد گفت: در دولت رئیس‌جمهور رامنی، دشمنان ما مجبور می‌شوند در خصوص به چالش کشیدن ما و همپیمانان ما تجدید نظر کنند زیرا ما به لزوم برقراری صلح همراه با قدرت اعتقاد داریم.

رامنی از زمان آغاز رقابت‌های انتخاباتی خود، موضع کاملا جنگ‌طلبانه مقابل ایران اتخاذ کرده است و اخیراً به منظور جلب حمایت از مواضع صهیونیست‌ها، تأکید کرده که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به ایران حمله می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها