يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۴۴۴۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۴     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
سید ناصر حسینی‌پور گفت:‌ قصد دارم زندان‌های مخفی آمریکا در جهان و همه کشورها را مورد بررسی قرار دهم و اسنادی را که در این زمینه وجود دارد را انتشار دهم.
سیدناصر حسینی‌پور نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات فارس از نگارش کتاب جدید خود با عنوان «زندان‌های مخفی آمریکا در جهان» خبر داد.

حسینی‌پور در مورد نوشتن این کتاب گفت: من نگارش این کتاب را شروع کردم اما نمی‌دانم که چه زمانی به پایان می‌رسد. تا به حال کسی به این موضوع نپرداخته و یکی از موضوعات بکر محسوب می‌شود. در این کتاب قصد دارم زندان‌های مخفی آمریکا در جهان و همه کشورها را مورد بررسی قرار دهم و اسنادی را که در این زمینه وجود دارد را انتشار دهم.

وی در خصوص ضرورت پرداختن به این موضوع گفت: به نظر من با شعار نمی‌شود دموکراسی آمریکا را نقد کرد و زیر سوال برد. باید تک‌تک مفاهیم دموکراسی و لیبرالیسم آمریکا را به زیر ذره‌بین برد و پس از بررسی  به نقد آنها اقدام کرد. برای نمونه اگر می‌خواهیم تفکر استعماری، استکباری یا درنده‌خویی دولتمردان آمریکا را به مردم نشان دهیم باید به طور مصداقی عمل کنیم. این کارها باید هدفمند انجام شوند و مطمئنا تولید چنین آثاری فرصت بسیاری می‌خواهند و نیاز به تحقیقات فراوانی دارند.

وی در ادامه افزود: اگر این موضوعات و زمینه‌ها از سوی مراکز ذی‌صلاح شناسایی شوند و افرادی به نوشتن‌ آنها اقدام کنند مطمئنا تفکر و ماهیت آمریکا را بهتر می‌توانیم به مردم معرفی کنیم.

حسینی‌پور در مورد شروع کار خود گفت: مقدمات نوشتن این اثر را تهیه کردم و دوستانی نیز قرار است من را در نوشتن این اثر یاری دهند. قرار است برای نوشتن این اثر از کلیه اسنادی که در دسترس قرار دارند استفاده شود. قصد دارم این کتاب را با طمأنینه و آرامش به پایان برسانم و در انتها آن را برای انتشار به یک ناشر بسپارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها