أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۴۴۸۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
ژرار دپاردیو، بازیگر مطرح و جنجالی سینمای فرانسه که طی سال‌های اخیر، بارها با رفتارهای عجیبش مسأله‌ساز شده است، یک بار دیگر در صدر اخبار قرار گرفت.
کافه‌سینما به نقل از گاردین نوشت: دپاردیو متهم به این است که بعد از تصادفی که در پاریس رخ داده، اقدام به ضرب و شتم یک موتور سوار کرده است.

موتور سوار شاکی ادعا کرده که دپاردیو با مشت به صورت او کوبیده است. شاکی ماجرا روز پنج‌شنبه مدارک مربوط به شکایتش را پر کرده و حالا ستاره 64 ساله فرانسوی باید در رابطه با این اتهام پاسخگو باشد.



دپاردیو که یک بار برای بازی در فیلم سیرانو دو برژراک نامزد اسکار بوده، سال گذشته هم با رفتار عجیبش در یک هواپیما خبر ساز شده بود. با وجود مشکلاتی که در زندگی شخصی دپاردیو به وجود آمده، به نظر می‌رسد روند کاری او مجدداً سیر صعودی به خود گرفته است.

 بعد از بازی در فیلم ماموت (که سال گذشته، نامزدی جایزه سزار را برای دوپاردیو به همراه داشت) و Potiche (فیلم آخر فرانسوا ازن)، دوپاردیو اخیراً بازی در فیلم زندگی پی، تازه‌ترین ساخته آنگ لی، را به پایان رسانده است. و البته یک خبر عجیب درباره حضور احتمالی‌اش در فصل تازه سریال قلب یخی هم به گوش می‌رسد!
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها