کد خبر: ۷۴۷۸۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
خبرنامه دانشجویان ایران: عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: با توجه به اينکه روز قدس همواره مورد تأكيد امام خميني(ره) بود اما حتي يك شخصيت اصلاح‌طلب هم در راهپيمايي روز قدس ديده نشد.
حجت الاسلام جعفرشجوني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در واكنش به اظهارات اخير سعيد حجاريان درباره اينکه اصلاح‌طلبان پايگاه بالقوه‌اي در ميان مردم دارند، گفت: آبرو و سرمايه‌اي براي اصلاح‌طلبان باقي نمانده است و مردم نيز دعوتنامه‌اي براي حضور آنان در انتخابات نفرستاده‌اند لذا مردم خواهان حضور اين جريان در صحنه سياسي کشور نيستند.

 
عضو جامعه روحانيت مبارز ادامه داد: افرادي كه خود را اصلاح طلب معرفي مي‌کنند در واقع فسادطلب هستند نه اصلاح‌طلب و هر اصلاح طلبي اصولگرا نيست چرا كه آنان اصول نظام را زير سوال برده اند.

 
وي ادامه داد: اصلاح طلبان از امام خميني (ره) هم بهره برداري شديدي ميکردند و در زمان دولت اصلاحات خانه‌هاي بعضي از آنان از     200 متر به 12 هزار متر رسيد.

 
وي تأكيد كرد: با توجه به اينکه روز قدس همواره مورد تأكيد امام خميني (ره) بود اما حتي يك شخصيت اصلاح‌طلب هم در راهپيمايي روز قدس ديده نشد.

 
عضو جامعه روحانيت مبارز با تأكيد بر اينكه اصلاح‌طلبان با انگليس و آمريكا هماهنگ هستند، خاطر نشان کرد: اصلاح‌طلبان در فتنه 88 نشان دادند که در راستاي تحقق منافع آمريکا و انگليس حرکت مي‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها