کد خبر: ۷۵۲۵۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی امروز در سخنانی گفت که تهران و آژانس مصمم به رسیدن به نتیجه ای در گفتگوهای امروز هستند.
مهر، علی اصغر سلطانیه لحظاتی پیش هنگام ورود به محل نمایندگی ایران در سازمانهای بین المللی مستقر در وین که محل برگزاری نشست امروز ایران و آژانس نیز به شمار می رود، در صحبت کوتاهی با خبرنگاران گفت :‬ دو طرف مصمم هستند تا در گفتگوهای امروز به نتیجه ای مثبت برسند.

وی همچنین در ادامه افزود : دو طرف تلاش می کنند شکاف ایجاد شده را برطرف کنند‬.

دور جدید مذاکرات ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی از ساعت 10 صبح امروز به وقت محلی در محل نمایندگی دائم ایران نزد سازمان ملل وین برگزار می شود.

ریاست گروه مذاکره کننده کشورمان را علی اصغر سلطانیه سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی برعهده خواهد داشت.

هرمان ناکارتس معاون مدیرکل آژانس در امور پادمانها نیز مسئولیت تیم مذاکره کننده آژانس را بر عهده دارد .همچنین رافائل گروسی دستیار ویژه مدیرکل نیز، وی را در این جلسه همراهی می کند.
 
مذاکرات ایران و آژانس پیش از نشست فصلی شورای حکام برگزار می شود.
 
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی 10 تا 14 سپتامبر در وین تشکیل جلسه می دهند و یوکیو آمانو مدیرکل آژانس گزارش خود درباره ایران را به اعضای شورای حکام ارائه خواهد داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها