کد خبر: ۷۵۲۶۹
زمان انتشار: ۱۶:۴۸     ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
مسعود بهنود در بررسی روزنامه های سه شنبه 31 مردادماه منتشر شده در ایران به مصاحبه ی روزنامه ی آرمان با سعید حجاریان پرداخت.
مسعود بهنود در بررسی روزنامه های سه شنبه 31 مردادماه منتشر شده در ایران به مصاحبه ی روزنامه ی آرمان با سعید حجاریان پرداخت.

به گزارش رسانه ایران، بهنود در این بررسی که با تیتر "مردم هنوز خاتمی را می خواهند" آغاز می شود ابراز می دارد: 

"روزنامه ی آرمان مصاحبه ای انجام داده با سعید حجاریان مشاور رییس جمهور دوره ی اصلاحات که در تیتر اول این روزنامه آمده که در آن تئوریسین اصلاحات تاکید کرده که اصلاحات پروژه ای زمان بر است و اگر برای آن کار نشود ممکن است هفتاد سال طول بکشد همین الان هم باید انتخابات را جدی گرفت و کار کرد چون که هنوز هیچ کس به اندازه خاتمی محبوب نیست و رای نمی آورد.

خبرنگار آرمان از حجاریان پرسیده یعنی به نظر شما اصلاحات، به جای خاتمی نیروی جایگزین دارد؟ و او جواب داده بله بالاخره خاتمی نباشد، یکی دیگر. مردم می‌گویند بالاخره خاتمی ‌نقطه تعادلی در جامعه است. با اینکه به او انتقاد هست. می‌خواهم بگویم که در عین حال اصلاحات هنوز هم رای دارد؛ رای بالایی هم دارد.

خبرنگار پرسیده ممکن است که کسی مثل عبدالله نوری وارد جرگه ی انتخابات شود؟ مدیر روزنامه ی توقیف شده صبح امروز پاسخ داده بعید است. او خودش هم اعتقاد دارد که خاتمی هنوز در کشور بالاترین رای را دارد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها