کد خبر: ۷۵۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۲۸ آذر ۱۳۸۹

به گزارش 598 به نقل از فارس، جاسم ساعدی عضو هیئت رئیسه مجلس پیش از پایان جلسه علنی امروز (یکشنبه) بیانیه‌ای با 175 امضا را در صحن علنی مجلس قرائت کرد که متن آن به شرح زیر است:

ملت شریف ایران اکنون که قانون هدفمندسازی یارانه‌ها با همت و تلاش دولت و همکاری مجلس شورای اسلامی به مرحله اجرا درآمده است، ما نمایندگان امضا کننده این بیانیه با اظهار خوشبختی از این اقدام پربرکت وظیفه خود می‌دانیم از رئیس‌جمهور و همکاران اقتصادی‌شان و برنامه‌ریزان و مدیران اجرایی کشور تشکر کنیم.

ملت عزیز ما به خوبی آگاهند که شیوه ناعادلانه‌ای که تاکنون در توزیع یارانه‌ها معمول بوده یکی از مشکلات و معضلات مهم اقتصادی کشور و منشا بسیاری از معایب و مفاسد بوده است و دولت‌های گذشته نیز همواره ضرورت هدفمند کردن یارانه‌ها را تصدیق و تائید کردند.

اجرای این قانون در شرایطی که دشمنان انقلاب سعی می‌کنند با تحریم اقتصادی ایران وضع اقتصادی کشور را آشفته و نابسامان جلوه دهند حکایت از ثبات اقتصادی و توان بالای مدیریتی کشور و همبستگی گسترده مردم و دولت دارند.

ما انتظار داریم و کاملا امیدواریم که عموم فعالان سیاسی واقع‌بین ودلسوز و نمایندگان مجلس و آگاهان اقتصادی و رسانه‌ها همچنان که تاکنون پشتیبان اصولی این قانون بوده‌اند از این پس در اجرای آن به وظیفه اسلامی، انقلابی و ملی خود عمل خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها