کد خبر: ۷۶۴۳۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۰۸ شهريور ۱۳۹۱
خبرنگار شبكه تلویزیونی آمریكایی سی.ان.ان كه همچون بیش از یك هزار خبرنگار دیگر رسانه های داخلی و خارجی برای پوشش خبری اجلاس جنبش غیرمتعهدها در تهران حضور یافته، در تلاش است تا در جهت منویات واشنگتن از این اجلاس گزارش تهیه كند.
به گزارش ایرنا، 'رضا سیاح' خبرنگار سی.ان.ان در میان خبرنگاران چرخ می زند و از آنان می خواهد كه فقط به یك سوال كوتاه او پاسخ دهند : 'دوست دارید، رییس جمهوری آینده آمریكا چه كسی باشد؟'
 
خبرنگار سی ان ان كه چندان تمایلی به پوشش خبری و تصویری و مسائل اصلی نشست تهران ندارد بیشتر بدنبال حاشیه هاست.
 
مشاهدات خبرنگاران ایرنا حاكیست كه خبرنگار سی ان ان همچنین بخشی از تصاویر تولیدی خود را به ثبت و ضبط زمان استراحت هیات های شركت كننده اختصاص داده است.
 
رسانه های وابسته به آمریكا درحالی در روزهای اخیر كوشیده اند اجلاس تهران را كم اهمیت جلوه دهند كه حضور هیات های بلندپایه از 120 كشور جهان و مقامات ارشدی از سازمانهای منطقه ای و بین المللی از جمله ' بان كی مون ' دبیر كل سازمان ملل متحد بیانگر سطح و اهمیت اجلاس غیرمتعهدها به میزبانی جمهوری اسلامی ایران است.
 
سانسور خبری اجلاس تهران از سوی رسانه های وابسته به آمریكا و اسراییل و تلاش بی ثمر انان برای كمرنگ جلوه دادن این نشست درحالی صورت می گیرد كه اجلاس نم در تهران با استقبال گسترده رسانه ها مواجه شده و بررسی های خبری ایرنا نشان می دهد كه این اجلاس مهم بین المللی بازتاب گسترده ای در محافل سیاسی و خبری جهان داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها