کد خبر: ۷۶۴۴۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۳     ۰۸ شهريور ۱۳۹۱
یک مقام رسمی در سوریه اعلام کرد که گروهک‌های مسلح چندین نفر از مردم از جمله چند زن و کودک را ربودند و 20 نفر از آنان را در شهرک زملکا سربریدند.

فارس، خبرگزاری یونایتدپرس (در بخش عربی) به نقل از یک مقام رسمی در سوریه اعلام کرد که گروهک‌های تروریستی روز گذشته چند نفر از مردم عادی را از جمله چند زن و کودک را ربودند و 20 نفر را مقابل اهالی شهرک زملکا در نزدیکی دمشق سر بریدند و اجساد آنان را در مسجد شیخ عسکر رها کردند.

این کشتار در حالی صورت می‌گیرد که چند روز گذشته افراد مسلح در داریا در ریف دمشق نیز چند ده نفر را با گلوله اعدام کردند و آن را به ارتش سوریه نسبت دادند.

این مقام سوری که هویتش فاش نشد به یونایتدپرس اعلام کرد: گروهک‌های تروریستی مسلح اجساد این افراد را در مسجد شیخ عسکر در زملکا انداخته و مسجد را بمب‌گذاری کردند.

این مقام سوری افزود: افراد مسلح یک خمپاره‌انداز نیز در نزدیکی مسجد قرار دادند و به سوی مناطق مجاور که ارتش سوریه حضور داشت، شلیک کردند.

این منبع سوری هدف از شلیک خمپاره‌ای را به واکنش واداشتن ارتش سوریه اعلام کرد و گفت: افراد مسلح تلاش کردند ارتش را به واکنش نشان دادن به محل شلیک خمپاره وادار کنند تا با منفجر کردن مسجد آن را روی اجساد خراب کنند و بدین ترتیب وانمود کنند که ارتش سوریه مرتکب کشتار مردم شده است.

بنا بر اعلام یونایتدپرس، اجساد این قربانیان هنوز در مسجد عسکر در زملکاست.

روز گذشته همچنین در پی بمب‌گذاری افراد مسلح در مسیر یک مراسم تشییع جنازه از مردم عادی که آنها هم دو فردی را تشییع می‌کردند که روز قبلش در انفجار افراد مسلح کشته شده بودند، 12 نفر را کشته و بیش از 50 نفر را زخمی شدند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
کاشانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۴ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۱
۲
۰
خدا وهابیت و حامیان آنها را عذاب کند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها