کد خبر: ۷۶۶۴۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۱۰ شهريور ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات واعظ آشتیانی گفت: به او بگویید من منتظر پاداش و تشویق شدن هستم.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره ابراز نارضایتی محمد عباسی وزیر ورزش از مخارج دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین صحبت‌های واعظ آشتیانی صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

فارس: در هفته جدید به بازیکنان پول می‌دهید؟

فردا مذاکرات نهایی را با اسپانسر انجام می‌دهم و یکی دو روز بعد پول به دست بچه‌ها می‌رسد. در این مدت سعی کردیم تیم را جمع و جور کنیم و کم کم به خواسته خود و آنچه لیاقت داریم، برسیم.

فارس: از عملکرد قلعه‌نویی رضایت دارید؟

قلعه نویی زحمت خود را می کشد و اکنون هم در شرایطی است که تصمیمات نهایی را می‌گیرد و به این نتیجه رسیده که چه ترکیبی برای وی بهتر است چون همه نفرات را امتحان کرده است. من به کار او اطمینان دارم.

فارس: وزیر ورزش از مخارجی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داشته‌اند انتقاد کرده و از نظر فنی هم جایگاه دو تیم را مناسب ندانسته است.

شرایط ما با پرسپولیس فرق دارد، آنها در رده شانزدهم هستند اما ما با یک بازی کمتر می‌توانیم خودمان را به رده‌های بالا برسانیم. درست است که ما باید پاسخگوی مخارجی که داشته‌ایم، باشیم. این صحبتی که من می‌کنم فقط برای پرسپولیس نیست و ما هنوز به نیم فصل نرسیده‌ایم و می‌توانیم خودمان را از این شرایط خارج کنیم.

 

مطمئن باشید در پایان فصل دو تیم استقلال و پرسپولیس نظر مساعد عباسی را جلب می‌کنند. به نظر من آقای عباسی حرفی خارج از عرف نزده است. ما هم بر اساس همان بودجه‌ای که در وزارت ورزش داریم طلب پول کرده‌ایم و انتظار بیشتری نداریم. 50درصد هزینه‌های باشگاه را وزارت باید بدهد و انتظار بیشتری نداریم اما در واقع در مورد هزینه‌ها استقلال و پرسپولیس مظلوم واقع شده‌اند. آیا شما به ما حق نمی‌دهید تیم‌های خود را در حد تراکتورسازی و سپاهان ببندیم؟ ما اثبات می‌کنیم که در حد همان هزینه‌ای که برای ما در نظر گرفته‌اند خرج کرده‌ایم. بررسی کنند اگر بالاتر از آن هزینه خرج کرده باشیم می‌توانند به ما پول ندهند.

 

استقلال طبق همان مصوبه هیئت مدیره خرج کرده و یک ریال بالاتر نبوده است. قطعا این جایگاه‌هایی که اکنون استقلال و پرسپولیس دارند حقشان نیست، حتی معتقدم پرسپولیس تیم قدرتمندی بسته شده و خود را بالا می‌کشد و مطمئن باشید این دو تیم در پایان فصل جزو سه تیم اول جدول خواهند شد.

فارس: از صحبت‌های واعظ آشتیانی خبر دارید؟

او را نمی‌شناسم.

فارس: او که به تازگی عضو هیئت مدیره باشگاه داماش شده در تازه‌ترین اظهارنظر خود عنوان کرده وزارت ورزش باید در مورد مدیرانی که وعده دادند 50درصد هزینه‌های باشگاه را تأمین کنند بررسی کند و اگر این اتفاق افتاده پاداش دهند و اگر نیفتاده با او برخورد کند.

چه عجب، احسنت و درود به واعظ آشتیانی که منصف شده است، خدا به او خیر بدهد. او گفته بود فوتبال کثیف است و سراغش نمی‌آید اما با این حال برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. من با کمال شجاعت و افتخار می‌گویم 50 درصد هزینه‌های باشگاه را تأمین کردم و قبل از اینکه آقای واعظ آشتیانی بگوید وزیر ورزش هم آن را رسیدگی کرده و منتظر تشویق هستم.

 

واعظ آشتیانی با وجود هیئت مدیره‌‌ اعلام کرد نمی‌تواند این هزینه را تأمین کند ولی من این هیئت مدیره را نداشتم. در آن زمان افرادی مثل زریبافان که اگر وزیر نیست کمتر از آنها نیست و یا فردی مثل خسرو دانشجو که از خیلی وزرا سطح بالاتری دارد و خودش هم می‌داند که این موضوع را قلبی می‌گویم؛ حضور داشتند. واعظ آشتیانی با وجود حضور این افراد در هیئت مدیره اعلام کرد نمی‌تواند 50درصد هزینه‌های باشگاه را تأمین کند اما من حتی بیشتر از 50درصد برای استقلال درآمدزایی کردم و امیدوارم مورد تشویق قرار گیرم. حتی اگر خود آشتیانی هم بخواهد می‌تواند به دفتر باشگاه بیاید و من مدارک را به او نشان دهم.

فارس: بگذریم. چند روزی است شایعه شده قرار است دروازه‌بان استرالیایی شما از استقلال جدا شود.

این خبر را حتما روزنامه‌ها نوشته‌اند. برخی از همین روزنامه‌ها می‌نوشتند بیک‌زاده به درد نمی‌خورد و حرف ما را قبول نمی‌کردند به آنها می‌گفتیم اگر به اندازه یک کارشناس ما را قبول دارید بپذیرید بیک زاده بازیکن خوبی است و دیدید که او به تیم ملی دعوت شد. اینها برای ما پروژه است و از هیچ، خبر می‌سازند.

فارس: یعنی مذاکره استقلال با قوچان نژاد هم پروسه است؟

او را نمی‌شناسم.

فارس:‌ بازیکنی که در لیگ بلژیک بازی می‌کند و به تازگی از سوی کی‌روش به تیم ملی دعوت شده و می‌گویند جذب او بمب فتح الله زاده است.

ما بمب‌هایمان را ترکانده‌ایم و اکنون به فکر هسته‌ای هستیم! من چنین خبری را تازه شنیده‌ام. تیم ما قدرتمند به کار خود ادامه می‌دهد. درست است هنوز به جایگاه خود نرسیده‌ایم و کمی هم دیر شده اما مطمئن هستم خیلی زود به جایگاه خود می‌رسیم. من احساس می‌کنم کمی در خط حمله مشکل داریم که با همفکری سرمربی تیم اگر نیاز باشد نیم فصل یک مهاجم می‌گیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها