يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۸۲۵۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
وزیر خارجه آلمان بعد از دیدار با وزیر جنگ اسرائیل به خبرنگاران گفت که ما از ایران خواسته‌ایم با پیشنهادات اساسی‌تری به میز مذاکرات بازگردد.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، وزیر خارجه آلمان امروز یکشنبه از ایران خواست پیشنهادات اساسی‌تری برای آغاز مذاکرات هسته‌ای با گروه 1+5 ارائه کند و به اسرائیل تضمین داد که دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای گزینه ما نیست.

«گیدو وستروله» وزیر خارجه آلمان بعد از دیدار با «ایهود باراک» وزیر جنگ اسرائیل به خبرنگاران گفت: ما هم در زمینه نگرانیهای اسرائیل در زمینه برنامه هسته ای ایران سهیم هستیم.

وی به کلاهک‌های هسته ای رژیم صهیونیستی که تهدیدی برای منطقه و صلح جهانی است، هیچ اشاره ای نکرد.

وستروله که کشورش به همراه روسیه، فرانسه، آمریکا، انگلیس و چین در مذاکرات هسته‌ای ایران حضور دارد ، همچنین گفت: هنوز هم زمان برای راه حل دیپلماتیک وجود دارد.

وی تصریح کرد که ما از ایران خواسته‌ایم که با پیشنهادات اساسی به میز مذاکرات که درحال حاضر بسیار مهم و ضروری است، بازگردد.

براساس این گزارش، روز گذشته در نشست اعضای اتحادیه اروپا در قبرس، انگلیس، فرانسه و آلمان خواستار تحریم‌های بیشتر علیه ایران شدند اما نگفتند که قصد دارند در چه حوزه‌های دیگری غیر از صنعت نفت و سیستم بانکی تحریم‌های جدید اعمال شود.

رامین مهمان پرست سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان رویکرد همزمان فشار و گفت‌وگو را بی نتیجه خوانده و گفته بود: کشورهای غربی بیش از این به فکر استفاده از این ابزار منسوخ نباشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها