أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۹۷۶۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات به بیان عملکرد یک انقلابی واقعی می پردازد و می گوید: انقلابی واقعی کسی است که بر اساس آرمانهای انقلاب بخواهد ایران را به عنوان الگو بسازد.
به گزارش مشرق ، سید محمد خاتمی در یکی از دیدارهای اخیر خود که متن آن را در سایت خود منتشر کرده است درخصوص یک انسان انقلابی واقعی می گوید : اگر بپرسند انقلابی واقعی کیست؟ باید گفت انقلابی واقعی کسی است که بر اساس آرمانهای انقلاب بخواهد ایران را به عنوان الگو بسازد؛ انقلابی که بر اساس آزادیهای اساسی - نه بداخلاقی و لاابالی گری - هیچ چیز کمتر از کشورهای پیشرفته دموکراتیک دنیا نداشته باشد، از نظر پیشرفت، استفاده از نیروهای داخلی و اندیشمندان و دانشمندان و دانشجویانش بهترین زمینه را برای پیشرفت کردن فراهم کند. همچنین استقلال به معنای واقعی کلمه را فراهم کند.

این در حالی است که یک بام و دو هوای سید محمد خاتمی در مرز بندی با جریان فتنه مورد اعتراض عام و خاص مردم است و مدت هاست که مردم منتظر خط کشی و اعلام موضع سید محمد خاتمی در خصوص حوادث سال 1388 از قبیل آشوب‌های خیابانی پس از انتخابات و شعارهای ساختارشکنانه علیه ولایت‌فقیه و اهانت به تمثال امام(ره) و همچنین اهانت به عزاداری امام حسین‌(ع) و حمله به پایگاه‌های نظامی و تخریب اماکن عمومی و ... هستند ولی با گذشت 2 سال از آن وقایع جوابی جز اظهارات دوپهلوی خاتمی نشنیده اند.

به گزارش مشرق ، اظهارات سید محمد خاتمی درخصوص آرمانهای انقلاب اسلامی در حالی است تردید وی برای جدایی از عاملان و مسببان فتنه 88 برای همگان آشکار است و همچنین عدم حضور وی و سران اصلاح‌طلبان در راهپیمایی روز قدس امسال که امام راحل(ره) آن را روز احیای اسلام تعبیر کرده بودند ، مهر تأیید دیگری بر حمایت آنها از فتنه‌گران و شعارهایی چون (نه غزه نه لبنان) است که در زمان فتنه سر می‌دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها