کد خبر: ۸۰۶۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
ناظر بازی تیم‌های واترپلو نفت‌و‌گاز گچساران و انقلاب شیراز گفت: درگیری لفظی بازیکنان موجب شد بازی در 15 ثانیه پایانی نیمه تمام بماند.

قاسم رحیمی در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نیمه‌کاره ماندن دیدار تیم‌های واترپلو نفت‌و‌گاز گچساران و انقلاب شیراز در هفته دوم لیگ برتر واترپلو اظهار داشت: در 15 ثانیه پایانی دو نفر از بازیکنان تیم‌ها با هم درگیری لفظی پیدا کردند و پس از چند نفر از بازیکنان گچساران وارد آب شدند و درگیری جدی‌تر شد.

وی ادامه داد: ما بازیکنان شیراز را جدا کردیم و به وسط آب فرستادیم، اما تماشاگران هم جنجال ایجاد کردند. تماشاگران وارد آب نشدند، اما کمی اوضاع آنها نامناسب بود.

بازی تیم‌های واترپلو نفت‌و‌گاز گچساران و انقلاب شیراز با بیان اینکه بازی 11 بر 10 به سود میزبان بود که درگیری ایجاد شد، گفت: ما حتی تماشاگران را هم از محیط استخر خارج کردیم و شرایط را برای ادامه مسابقات آماده کردیم، اما نماینده فارس حاضر به انجام ادامه مسابقه نشد.

رحیمی تصریح کرد: مسئولان باشگاه انقلاب شیراز اعلام کردند که می‌خواهند از مسابقات لیگ برتر انصراف دهند، چون در بازی برگشت این دو تیم قطعا اوضاع بدتر خواهد شد!

وی افزود: من گزارش را به سازمان لیگ ارائه کردم و مسئولان باید در خصوص نتیجه بازی تصمیم گیری کنند. متاسفانه مربیان بازیکنان را برای عدم استفاده از الفاظ رکیک توجیه نکرده بودند. خوشبختانه درگیری فیزیکی پیش نیامد و اگر هرکدام از مسئولان دو تیم اظهار نظری می‌کنند کذب است.

رحیمی در خصوص عملکرد داوران اظهار داشت: داوران بسیار خوب قضاوت کردند و درگیری اصلاً ربطی به قضاوت داوران نداشت. این نکته را هم نباید فراموش کنیم که دو بازیکن از گچساران و انقلاب شیراز همکاری بسیار خوبی با ناظران داشتند برای آرام کردن اوضاع مسابقه داشتند.

تیم‌های نفت‌و‌گاز گچساران و انقلاب شیراز نیز نیمه تمام باقی ماند و نتیجه آن متعاقباً از سوی سازمان لیگ واترپلو بزودی اعلام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها