کد خبر: ۸۰۷۳۷
زمان انتشار: ۱۸:۱۷     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
در حالي كه هنوز زمان زيادي از پايان بازي‌هاي المپيك 2012 لندن نمي‌گذرد نايب قهرمان پرتاب ديسك المپيك 2012 لندن همچنان بدون وقفه و پي‌درپي در مسابقات داخلي (ليگ برتر دووميداني) و تورنمنت‌هاي خارجي شركت مي‌كند تا مثل هميشه آمادگي و توانش را با پرتاب‌هاي بلند و به پرواز درآوردن وزنه به رخ مدعيان بكشاند.

به گزارش رجانیوز، گويا خستگي و افت بدني با احسان بيگانه است و حدادي مثل ساير المپيكي‌هاي مدال‌آور كشورمان در لندن، به دنبال استراحت و فرار از مسابقه نيست! هر چند احسان به رغم آمادگي بدني و فيزيك مناسبي كه دارد خيلي ترس از مصدوم شدن و آسيب ديدگي‌هاي غيرمنتظره را ندارد.

اما مصدوميت در ورزش حرفه‌اي غيرقابل پيش‌بيني است و هر لحظه ورزشكاران حرفه‌اي را تهديد مي‌كند! بي‌ترديد با توجه به‌اينكه حدادي قبل و بعد از بازي‌هاي المپيك اردوها و مسابقات مختلفي را تجربه كرده و هم اكنون نيز در تمامي مسابقات داخلي و خارجي شركت مي‌كند، احتمال اينكه بدنش در معرض مصدوميت‌هاي جدي باشد زياد است.

هر چند حدادي بدون شك در حال حاضر يكي از حرفه‌اي‌ترين ورزشكاران ملي‌پوش كشورمان به حساب مي‌آيد و مطمئنا خيلي خوب با زيروبم ورزش حرفه‌اي و آسيب‌ديدگي‌هايش آشنا است ولي همانطور كه گفتيم بيشتر مصدوميت‌ها و آسيب‌ديدگي‌ها زماني براي ورزشكاران به‌وقوع مي‌پيوندد كه ورزشكار در اوج آمادگي و تمرين‌هاي ماكزيمم خود قرار دارد.

بنابراين هر چند عناوين و افتخاراتي كه حدادي براي ورزش ايران و دووميداني دشت مي‌كند براي ما افتخار و غرور به دنبال دارد اما سلامتي احسان و آمادگي‌اش براي حضور در ميادين جهاني و معتبر آينده بيش از هر چيز ديگري ارزشمند است و در اولويت قرار دارد.

احسان حدادي حالا يك سرمايه ارزشمند ملي است كه بيشتر از اينكه به خودش تعلق داشته باشد، متعلق به ورزش ايران و رشته دووميداني است. به هر روي احسان حدادي بعد از كسب عنوان قهرماني ليگ‌برتر باشگاهي ايران با پيراهن پرسپوليس در مسابقات جام تارتو استوني هم شركت كرد و در اين تورنمنت معتبر بين‌المللي نيز براي پرسپوليسي‌ها عنوان قهرماني و نشان طلايي رنگ اين جام را به ارمغان آورد.

حدادي كه در مسابقات داخلي و بين‌المللي تحت قرارداد با باشگاه پرسپوليس است، بعد از تصاحب عنوان سومي رقابت‌هاي جام ارگو استوني در رقابت‌هاي بين‌المللي جام تارتو نيز شركت كرد و به مقام قهرماني دست يافت. حدادي در اين مسابقات با پرتاب 61 متر و 82 سانتيمتر اول شد و مارتين ماريس از كرواسي به‌عنوان نايب قهرماني رسيد.

در اين رقابت‌ها الكساندر تامارس نفر سوم المپيك آتن، به مقام پنجم رسيد. حضور حدادي با پيراهن پرسپوليس از جمله نكات مورد توجه قهرمانان پرتاب ديسك جهان و مسوولان برگزاري مسابقات بود، به طوري كه آنها درباره نام پرسپوليس كه روي پيراهن حدادي درج شده بود، سوالاتي از وي مي‌پرسيدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها