کد خبر: ۸۱۰۷۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۰۲ مهر ۱۳۹۱
با حضور عرفانی رئیس هیأت مدیره بانک صادرات ایران:
اول مهر ماه همزمان با شروع سال تحصيلي در سراسر کشور زنگ مدارس «سپهر معرفت» با حضور عرفاني رئيس هيأت مديره و تقوي نژاد مشاور و بازرس ويژه مديرعامل بانک صادرات ايران در فضاي اکنده از شور و نشاط، طنين انداز شد .

به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، عرفاني در مراسم بازگشايي مدارس ضمن تعامل و گفتگو با مديران مدرسه و دانش آموزان به نقش آنها به عنوان آينده سازان کشور تأکيد کرد و در ادامه افزود: موفقيت و دستاورد هاي کنوني ما مرهون رشادت و دلاوري هاي جواناني است که خون پاکشان را در راه دفاع از کشور دادند و از ارزش هاي انقلاب پاسداري کردند.

وي تصريح کرد: وظيفه اصلي ما در شرايط کنوني هموار ساختن مسير کسب علم و دانش براي نسل کنوني و نسل هاي آتي و استحکام بخشيدن به پايه هاي دانش و معرفت است. که سرآغاز اين مهم از سنگرهاي مدارس است.

شايان ذکر است بانک صادرات ايران به منظور اعتلاي فرهنگ، ‌دانش و انجام رسالت هاي اجتماعي خود تاکنون 7 مدرسه را در مناطق محروم استان­هاي تهران، خراسان رضوي، يزد، کرمان، اصفهان، گلستان و لرستان تأسيس و اخيراً نيز گلنگ ساخت مدرسه 13 کلاسه را در مناطق زلزله زده استان آذربايجان شرقي آغاز نموده است .

گفتني است مجموع مدارس سپهر معرفت متشکل از 7 مدرسه مي باشد که از سال 72 افتتاح و در مقاطع تحصيلي پيش دبستاني، ابتدايي ، راهنمايي و دبيرستان اقدام به ارايه خدمات آموزشي مي نمايد.

شايان ذکر است اين بانک در راستاي تنوع بخشي به خدمات و اشاعه فرهنگ و قرض الحسنه در ميان نسل هاي آتي افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز و دانش آموزي را در دستور کار قرار داده است بر اين اساس دانش آموزان مقاطع راهنمايي و دبيرستان (12 سال به بالا)‌مي توانند با پرداخت 000/20 ريال توسط بانک و 000/80 ريال توسط دانش آموز نسبت به افتتاح حساب سپهري و دريافت سپهر کارت اقدام نمايند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها