کد خبر: ۸۱۱۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۰۳ مهر ۱۳۹۱
ماسيميليانو آلگري در صحبت هاي پس از بازي خود تاکيد کرد با وجود باخت 2-1 تيمش برابر اودينزه هيچ مشکلي باسران باشگاه ندارد.
 ماسيميليانو الگري ، مربي باشگاه ميلان بعد از ديدار تيمش مقابل اودينزه که با شکست 1-2 روسونري همراه بود، با اعتماد به نفس تمام از ماندن برروي نيمکت مربيگري روسونري صحبت کرد. او در مصاحبه با اسکاي اسپورت ايتاليا گفت: " صحبت کردن در رابطه با اخراج من بي معني است ؛ چرا که اين تصميم را من نخواهم گرفت. با توجه به رابطه دوستانه اي که برقرار است، من هرگز مشکلي با باشگاه نداشته ام"

   آلگري در ادامه صحبت هايش گفت:" من احساس گناه و يا قرباني بودن نمي کنم. بله ما يکشنبه باختيم اما اين تيم بسيار خوب بازي کرد، حتي با وجود 9 نفره شدن؛ اين يک نشانه خوب است.ما بازي را واگذار کرديم و  اين تنها يک شکست بود، اما  اين تيم خوب بازي کرد و هنوز مي بايست در جهت بهبود اشتباهات پيشرفت کنيم. ما نمي بايست در صحنه کرنر از دي ناتاله غافل مي شديم و آن اشتباه را که يک پنالتي تقديم حريف کرد را مرتکب مي شديم"


مربي ايتاليايي روسونري ادامه داد:" ميلان در کل طول زمان بازي بسيار خوب بازي کرد و اين تيم تمامي کيفيت لازم براي بازگشت به موفقيت را دارد. ما تنها 3 امتياز در جدول رده بندي سري آ داريم، بنابراين بايد روز چهارشنبه پيروز ميدان باشيم. از همه اينها گذشته فصل پيش ما در چنين زماني تنها دو امتياز بيشتر داشتيم."


آلگري در اين بازي و در ورزشگاه خانگي اودينزه از سيستم 3-3-4 استفاده کرد؛ جايي که استفان الشراووي, پاتزيني و اوربي امانوئلسون در خط حمله حضور داشتند.


او ادامه داد: "يکشنبه ما بازي بهتري انجام داديم و موقعيت هاي بسياري را بوجود آورديم ,بخصوص در 20 دقيقه ابتدايي نيمه نخست. اين طبيعي ا ست که پس از سه شکست ما بايد بر روي اين مسئله کار کنيم. مشکل به هيچ وجه مسائل تاکتيکي نيست چرا که پرداختن به اين موضوع تنها باعث سردرگمي است. البته که ما نياز به پيشرفت داريم اما بيش از همه اينها من با خروج بازيکن هاي بزرگمان بسيار نا اميد شدم. حال آنها ديگر در اينجا نيستند و ما تيمي ساخته ايم که بتواند در پايان فصل در جمع سه تيم برتر قرار گيرد و سهميه ليگ قهرمانان را کسب کند"



الگري از هواداران تيمش درخواست زمان کرد و گفت:" در تابستان ما تغييرات بسياري داشتيم بنابراين بايد به اين تيم جديد زمان داد. ما در بازي برابر رئال مادريد که گلي از روي ضد حملات دريافت نکرديم و قرباني اشتباهات تيمي شديم، و حالا هم همين طور است و اين فاکتور است که بيشتر باعث دريافت گل است"


کوين پرينس بوآتنگ يکشنبه بر روي نيمکت حضور داشت اما در نيمه دوم به ميدان آمد و با دريافت دو کارت زرد از بازي اخراج شد.الگري درباره او گفت:" بوآتنگ چهار بازي است که با دست شکسته بازي کرده و اين موضوع در بازي او بي تاثير نبوده ,جايي که او با حريف مقابل خود درگير و يا در حال فرار است. او مي تواند به يکي از بهترين بازيکنان حال حاضر اروپا تبديل شود"

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها