کد خبر: ۸۱۷۸۴
زمان انتشار: ۱۶:۵۲     ۰۵ مهر ۱۳۹۱
به گزارش پایگاه 598، اتحاديه بين‌المللي امت واحده اعلام كرد كه از سه شنبه آينده يازدهم مهرماه هفته ای را به عنوان هفته همبستگي مردم ايران با زندانيان بحريني اعلام كرده‌ و با همكاري تشكلهاي مردمي و دانشجويي سراسر كشور، برنامه‌هاي متنوعي را برگزار خواهد نمود.

علیرضا کمیلی، عضو شوراي مركزي امت واحده با اعلام اين خبر افزود: در شرايطي كه برخي آشكارا همه جنايات آل‌خليفه با پشتيباني عربستان و آمريكا را فراموش كرده‌اند و رهبران اصلي انقلاب بحرين، حتي در ايران شناخته شده نيستند و در زندانها شكنجه مي‌شوند، برگزاري چنين همايشي بيش از پيش ضرورت دارد.

 دبير همايش بين‌المللي «رهبران دربند» ضمن اعلام اين خبر گفت: در اين هفته، پنج همايش بزرگ در شهرهاي تهران، قم، مشهد، اهواز و شيراز برگزار كرده و همچنين تعداد زيادي سخنراني محدود و نمايش مستند در مساجد، مدارس، هيئات و دانشگاهها خواهيم داشت.

وي با بيان اينكه مهماناني از گروههاي مختلف معارض بحريني و همچنين برخي مهمانان ويژه در اين همايش‌ها حضور خواهند داشت گفت: اميدواريم مشكلي پيش نيايد تا بتوانيم از حضور افرادي چون دكتر سعيد الشهابي رئيس جنبش آزادگان بحرين كه مقيم انگليس هستند نيز بهره مند شويم.

کمیلی با اعلام خبر توليد فيلم مستندي درباره نقض حقوق بشر در زندانهاي آل‌خليفه كه در آن تعدادي از زندانيان اخير بحرين صحبت كرده‌ و از جنايات آل‌خليفه گفته‌اند گفت: تلاش مي‌كنيم اين مستند را نيز به اين همايش‌ها برسانيم و آن را به سه زبان فارسي، عربي و انگليسي منتشر كنيم.

وي در پايان اعلام كرد كه به زودي جدول برنامه‌هاي هفته همبستگي مردم ايران با زندانيان بحريني را به تفكيك شهر، زمان و نوع برنامه منتشر خواهند نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها