کد خبر: ۸۳۶۶۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۱۵ مهر ۱۳۹۱
کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هفته جاری وضعیت هزینه‌های ارزی دانشجویان ایرانی خارج از کشور را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند و قرار است در این جلسات وضعیت پذیرش دانشجویان فراگیر دانشگاه پیام نور و شرایط هزینه‌های ارزی دانشجویان ایرانی خارج از کشور را مورد بررسی قرار دهند.

رسیدگی به اعتبارات پژوهشگاه‌ها در بودجه 91، بررسی طرح ساماندهی نحوه استخدام در ادارات و نهادها و مراکز دولتی وابسته به دولت و مراکز نیمه دولتی، رسیدگی به طرح اصلاح قوانین، نحوه معرفی، انتخاب و فعالیت ناظرین و ساماندهی امور نظارتی مجلس و همچنین رسیدگی به طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران در دستور کار جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون مذکور قرار دارد.

کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز عصر روز سه‌شنبه به منظور پاسخگویی به سؤالات علی ایرانپور نماینده مبارکه و آصفری نماینده اراک در کمیسیون آموزش و تحقیقات حاضر می‌شود.

همچنین حمیدرضا حاجی‌بابایی‌ وزیر آموزش و پرورش نیز برای پاسخگویی به سؤالات علی ایرانپور نماینده مبارکه، یونس اسدی نماینده مشکین‌شهر، قاسم عزیزی نماینده شازند و عطاءالله حکیمی نماینده رودبار به کمیسیون مذکور می‌رود.

کارگروه‌های آموزش و پرورش، آموزش عالی و آموزش پزشکی، آموزش‌های مهارتی، تحقیقات و فناوری و نیز علوم‌ انسانی و اسلامی شدن دانشگاه‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات هفته جاری تشکیل جلسه می‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها