کد خبر: ۸۴۲۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۱۷ مهر ۱۳۹۱
رييس شوراي رقابت تاكيد كرد:فاز دوم قانون هدفمندسازي يارانه‌ها در چارچوب اصول اقتصادي و زير نظر كارشناسان اقتصادي بايد اجرا شود و توقف آن اشتباه بزرگي است.
دكتر جمشيد پژويان در گفت و گو با ايسنا، درباره طرح مجلس براي عدم اجراي فاز دوم قانون هدفمندسازي يارانه‌‌ها در شرايط فعلي اقتصاد كشور اظهار كرد:تصور مي كنم اين اقدام مجلس اشتباه بزرگي است به ويژه در شرايط فعلي اقتصاد كشور كه با مشكلاتي مانندتحريم روبه‌رو هستيم و بايد بيشتر به اقتصاد داخلي و توليد ملي متكي باشيم.

وي با تاكيد بر اين‌كه در اين شرايط بايد فضاي رقابت و كارايي در اقتصادافزايش يابد، گفت:البته بايد تمهيداتي انديشيده شود كه نتيجه اجراي فاز دوم بهبود و افزايش كارايي بخش توليد باشد به گونه‌اي كه حركت بخش توليد به سمت صرفه‌جويي در مصرف انرژي و بهبود كيفيت باشد.

رييس شوراي رقابت با اشاره به اين‌كه همچنين بايد فاصله قيمت‌ها كاهش يابد تاشاهد قاچاق نباشيم، اضافه كرد:متوقف كردن اجراي فاز دوم قانون هدفمندسازي يارانه‌ها اشتباه بزرگي است.

پژويان با بيان اين‌كه افزايش تورم ربطي به اجراي قانون هدفمندسازي يارانه ها ندارد، تصريح‌كرد:تورم پس از تحريم نفتي و بانكي افزايش يافت و بديهي بود كه اين اتفاق رخ مي‌دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها