کد خبر: ۸۵۲۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۲۱ مهر ۱۳۹۱
ماموریت جدید دستگاه جاسوسی و امنیتی آل سعود در منطقه:
دستگاه جاسوسی عربستان در ماموریت جدید خود با اعزام گروهی از جاسوسان خود به مناطق مرزی لبنان و فعال نمودن تیم های جاسوسی و خرابکاری مناطق مختلف لبنان تحرکات جدید خود را در این کشور آغاز نموده است. منابع آگاه با اعلام این خبر علت ماموریت دستگاه های امنیتی آل سعود را نا امیدی عربستان سعودی از شکست های پیاپی در سوریه عنوان نمودند.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، دستگاه جاسوسی عربستان در ماموریت جدید خود با اعزام گروهی از جاسوسان خود به مناطق مرزی لبنان و فعال نمودن تیم های جاسوسی و خرابکاری مناطق مختلف لبنان تحرکات جدید خود را در این کشور آغاز نموده است.

منابع آگاه با اعلام این خبر علت ماموریت دستگاه های امنیتی آل سعود را نا امیدی عربستان سعودی از شکست های پیاپی در سوریه عنوان نمودند.

هفته نامه فلسطینی المنار در این خصوص نوشت: منابع خبری از نگرانی و ترس آل سعود نسبت به آتشفشان خشم مردمی در عربستان خبر می دهند.


این در حالی است که ریاض در توطئه چینی علیه دمشق با شکست سنگینی مواجه شده و نتوانسته با دیگر گروههای توطئه گر در اجرایی کردن نقشه شوم براندازی بشار اسد رئیس جمهوری سوریه به موفقیتی دست یابد.

منابع آگاه در ابوظبی اعلام کردند: دستگاه جاسوسی عربستان به این علت که نتوانسته ماموریت تروریستی اش را به شکل صحیح و درست به انجام برساند، بسیار ناامید است.

این منابع افزودند: افزایش بیکاری و تورم در این کشور نفتی که شاهزادگان آن بر سر دست یافتن به پست های کلیدی با یکدیگر در رقابت هستند، همه و همه عواملی است که حاکمان آل سعود را به سوی بحرانی کردن منطقه آن هم به هر شکل و با هر وسیله ممکن سوق داده است تا در نهایت با ایجاد بحران در کشورهای همسایه منطقه بتوانند تاج و تخت پادشاهی آل سعود را حفظ کنند.

همین منابع خاطر نشان کردند که عربستان این روزها شروع به تحرکات خصمانه و خطرناکی علیه لبنان، کشور هم مرز سوریه، کرده است.

در این راستا عربستان اسلوب نیرنگ و دروغ پراکنی را در پیش گرفت تا به این ترتیب شبکه العربیه وابسته به آل سعود جا پای شبکه الجزیره آل ثانی قرار دهد.

از سوی دیگر حدود یک ماه گذشته منابع خبری از هدیه چهار میلیاردی پادشاه عربستان به "سعد حریری" رئیس جریان المستقبل لبنان خبر دادند.

"سعد حریری" این روزها به سر دسته فتنه گران و یکی از مهره های آمریکا و رژیم صهیونیستی در لبنان تبدیل شده است.

شایان ذکر است که شب گذشته سید حسن نصر الله طی سخنانی بیان داشت: "سید حسن نصرالله گفت: نظام سوریه نه نیازی به ما دارد و نه نیازی به طرفی دارد که در کنارش بجگند، این درحالی است که این اقدام به نفع آن هم نیست و همانگونه که تاکنون چنین تصمیمی وجود نداشته، بعد از این هم ما چنین تصمیمی را اتخاذ نخواهیم کرد و اگر زمانی اقتضا کند که  نیروهای خود را به سوریه بفرستیم، آن را از کسی پنهان نخواهیم کرد، اما در حال حاضر چنین چیزی وجود ندارد."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها