کد خبر: ۸۵۸۴۶
زمان انتشار: ۱۸:۲۶     ۲۳ مهر ۱۳۹۱
رئیس جمهور ایران با اشاره به اینکه اگر به سیاستمداران نیز این هجمه وارد می‌شد روحیه خود را می‌باختند، گفت: منطقی پشت هجمه علیه ملی پوشان وجود نداشت و نمی‌دانم دلیل آن چه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی‌نژاد پس از بازدید از اردوی تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما امروز به اردوی تیم ملی آمدیم تا نظرات خود را بدهیم و کمک کنیم جوانان کشورمان شایستگی‌های خود را نشان دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا سرزده به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان آمده است، گفت: من مسافرم و سفری در پیش دارم و به همین خاطر امروز به اردوی تیم ملی آمدم تا خاطرات زنده شود و حمایت خود از تیم ملی را نشان دهم.

رئیس جمهور از پیش بینی نتیجه دیدار ایران - کره جنوبی خودداری و تنها به گفتن این جمله اتکا کرد که بچه‌ها خوب هستند!

وی در پاسخ به این پرسش که "آیا برای تماشای دیدار ایران - کره جنوبی به ورزشگاه خواهید رفت؟"، گفت: من در ایران نیستم و سفری خارجی در پیش دارم.

احمدی‌نژاد با تاکید براینکه تفاوتی نمی‌کند چه نتیجه‌ای در این بازی رقم خواهد خورد، گفت: مهم آن است ملی پوشان نهایت تلاش خود را در این بازی خواهند کرد.

وی همچنین در واکنش به این پرسش که "آیا می‌توانیم بازهم شکست با 6 گل را به تیم کره‌جنوبی تحمیل کنیم؟"، گفت: اجازه دهید بازیکنان تیم ملی با آرامش کار خود را انجام دهند و این مباحث را مطرح نکنید.

رئیس جمهور بر لزوم حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد و در خصوص این موضوع که در زمان انتقاد و حمله به این تیم، او تنها به حمایت از ملی پوشان فوتبال ایران پرداخت، گفت: همیشه باید اینطور باشد. من آن زمان دیدم هجمه زیادی علیه بازیکنان به وجود آمده که هیچ منطقی پشت آن نیست.

وی افزود: مسابقات مقدماتی جام جهانی یک دوره است که در میان آن هجمه زیادی علیه بازیکنان به‌وجود آوردند که به هیچ عنوان درست نبود. اگر به سیاستمداران نیز این هجمه وارد می‌شد، آنها نیز روحیه خود را می‌باختند چه رسد به این بازیکنان جوان.

احمدی‌نژاد در خصوص انتقاداتش از رسانه‎ها که در جمع ملی پوشان مطرح کرده بود، گفت: من به ملی پوشان گفتم به حرف‌های غیر صحیح توجه نکنند. من به رسانه‌ها گفتم که با بازیکنان صحبت نکنند اما آنها به این درخواست من گوش نکردند به همین خاطر ناچار شدم به بازیکنان این توصیه را داشته باشم.

وی در خصوص هجمه‌ای که علیه فوتبالیست‌ها بعد از المپیک به‌وجود آمد و همه از توجه بیش از حد به این رشته ورزشی انتقاد کردند، گفت: فوتبال ما وضع خوبی دارد. هم لیگ خوبی داریم و هم بازیکنان خوبی. متاسفانه در این دو بازی گذشته با وجود تلاش خوبی که شد، نتوانستیم به نتیجه لازم دست یابیم، اما مشکلی نیست و نمی‌دانم دلیل این همه هجمه چه بوده است.

رئیس جمهور همچنین خاطرنشان کرد: همانطور که کاپیتان تیم ملی ایران گفت فشار زیادی در دو ماه گذشته بر روی تیم ملی و بازیکنان وجود داشت، من اعتقاد دارم اگر مشکلی هم وجود دارد باید آن را نقد کرد نه تخریب.

وی با اشاره به اینکه ملی‌پوشان بازیکنان همین کشور هستند، یادآور شد: در این شرایط حساس نباید آنها را تخریب کنیم.

احمدی‌نژاد در پاسخ به این سئوال که "چه توصیه‌ای برای هواداران فوتبال دارید؟" تنها به گفتن جمله "همه سئوال‌ها را که نباید از من بپرسید"، اکتفا کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها