کد خبر: ۸۶۲۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۲۵ مهر ۱۳۹۱
محل تمرین اردوی تیم ملی زنان ایران در تهران در کنار زمین چمن تمرین تیم مردان است , این اقدام در حالی صورت گرفته است که تیم ملی فوتبال زنان دارای زمین چمن مجهزی در تهران است!
انقلاب نیوز؛ تمرین تیم ملی فوتبال زنان ایران در کنار زمین چمن تیم مردان در تهران در حال برگزاری می باشد , این در حالی است که محل تمرین تیم ملی زنان دارای زمین چمن مخصوص برای تمرین می باشد ولی هنوز دلیل این اقدام وزارت ورزش و جوانان در برگزاری همزمان تمرین دو تیم ملی زنان و تیم ناشناس و نامعلومی از مردان فوتبال در کناز زمین چمن فوتبال زنان مشخص نشده است.

ورزش پر هیجان فوتبال بخصوص برای زنان که باید با موازین شرعی و اسلامی و در محیطی کاملا با پوشش اسلامی در مملکت ما برگزار شود به این صورت با اقدامی نا آگاهانه از سوی وزارت ورزش و جوانان در حال برگزاری است که خون هر مسلمانی را بجوش می آورد.

به گزارش خبرنگار انقلاب نیوز , این برای چندمین بار است که وزارت ورزش و جوانان بصورت مختلط و در محیطی نا امن برای ورزش زنان بخصوص ورزش پر هیجان فوتبال برای بانوان این شرایط را ایجاد کرده است .

تیم ملی فوتبال زنان ایران در تهران دارای زمین چمن با کلیه امکانات می باشد اما به دلیل نامعلومی تمرین تیم فوتبال زنان ایران همزمان و در کنار زمین مردان در تهران در حال برگزاری است.

در تصاویر کاملا حضور مردان در کنار زمین تیم ملی فوتبال زنان ایران مشهود است.

گزارش تصویری خبرگزاری فارس از تمرین تیم ملی فوتبال زنان در کنار تیم فوتبال مردان :

اردوی تیم ملی فوتبال بانوان

اردوی تیم ملی فوتبال بانوان

اردوی تیم ملی فوتبال بانوان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها