کد خبر: ۸۸۱۱۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۰۲ آبان ۱۳۹۱

به گزارش پایگاه 598، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز از فعالیت های التهاب آفرین در کشور، گفت:برخی ها در مجلس به توصیه های رهبری اعتنا نمی کنند و طرح سوال از رئیس جمهور و کشاندن وزرا به مجلس نمونه این اقدامات است.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی در گفتگوی اختصاصی با آوای وحدت با بیان اینکه هجمه هایی که امروز بر علیه دولت مشاهده می کنیم جهت دار است، اظهار داشت: این هجمه ها با حساب است و از طرف برخی طیف های خاص که نسبت به رئیس جمهور حساس بودند، شدت یافته است.

وی ادامه داد: هدف این جریان این است که دولت دهم به پایان نرسد و در صحبت های خود به صراحت این هدف را بیان کرده اند، دفتر آقای هاشمی این موضوع را مطرح کرده است و در مجلس نیز گروه هایی را براه انداخته اند تا با عنوان سوال و بحث های مختلف رئیس جمهور را به مجلس بکشانند.

* سوال از رئیس جمهور توجیه منطقی ندارد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه اصولگرایانی که با آقای حداد عادل همکاری می کنند میدانند که این جهت به نفع مصلحت نظام  نیست، تصریح کرد: در این راستا تلاش شد تا نمایندگان امضاهای خود را پس بگیرند تا تعداد امضا ها از حد نصاب خارج شود، تلاش ما در مجلس بر این است که نه رئیس جمهور برای سوال به مجلس بیاید و نه وضعی ایجاد شود که هرروز وزرا به مجلس بیایند.

وی ادامه داد: اگر فرض کنیم که وزرا از کار برکنار یا استیضاح شوند، آن وقت یک سرپرست بجای آنها تعیین می شود و تا این سرپرست بخواهد با امور آشنا شود با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهیم شد، این کار نه توجیه عقلانی دارد و نه توجیه منطقی و به ضرر نظام و مردم خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از انجام فعالیت های التهاب آفرین منع کرده اند، خاطرنشان کرد: عده ای در مجلس نمی خواهند به این توصیه رهبری اعتنا کنند، اگر انسان  کمترین تفکری هم داشته باشد متوجه خواهد شد که در موقعیت فعلی کشور  انجام فعالیت های التهابی به صلاح نظام و مردم نیست.

*ورود زودهنگام به انتخابات فضای خدمت رسانی به مردم را مسموم می کند

وی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با اظهار نظرهای برخی شخصیت های کشور در دانشگاه ها ، افزود: کسانی که جو دانشگاه ها را متشنج می کنند و در سخنرانی های خود به دیگران توهین می کنند، به حرف رهبر معظم انقلاب گوش نمی دهند، آنها باید توجه داشته باشند که وارد شدن زودهنگام به انتخابات فضا را از نظر خدمت رسانی به مردم مسموم می کند و این امر با نظر رهبری مغایر است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز چندماهی به انتخابات فرصت داریم و وارد شدن زودهنگام به انتخابات  درست نیست، اظهارداشت: اگر بحث ورود زود هنگام در انتخابات از طرف هر کسی که هست، ترک شود بیشتر به مردم و نظام خدمت کرده است.

* بحثی برای اتحاد جامعتین در انتخابات ریاست جمهوری نشده است

وی در خصوص حضور جامعه مدرسین در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، اظهار داشت: جامعه مدرسین کمیسیون سیاسی دارد و هر هفته در ارتباط با مسائل سیسی تشکیل جلسه می دهد و از شش ماه به انتخابات نیز موضوع انتخابات را مورد بررسی قرار می دهد و روی شاخص ها بحث می کنند و روی مصادیق فردی بحث نخواهند کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خصوص اتحاد جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده هنوز به تفاهم نرسیدیم، بحث مجلس یک بحث جدا بود و برای ریاست جمهوری هنوز تصمیمی به اتحاد گرفته نشده است، آنها کار خود را دنبال می کنند و جامعه مدرسین نیز اقدامات خود را انجام خواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها