کد خبر: ۸۹۹۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۱۰ آبان ۱۳۹۱
خوشحالم كه حضور در تيمي مثل استقلال را تجربه كردم. از كار كردن با مربي مثل قلعه نويي راضي هستم . از بودن در كنار بازيكنان استقلال هم رضايت كامل دارم.
Liam Reddy, Brisbane Roar (Getty Images)

سایت گل - ليام ردي دروازبان استراليايي استقلال  به ليگ ايران آمد تا نام خودش را به سر زبان ها بيندازد اما در اين راه مرتكب يك اشتباه بزرگ شد و آن هم اينكه تيم آبي پوش پايتخت را انتخاب كرد ، تيمي كه از حضور دروازه باني مثل سيد مهدي رحمتي بهره مي برد.

حالا اين روزها زمزه هايي پيرامون قرار گرفتن نام ردي در ليست مازاد استقلال و پس از پايان تيم فصل اول شنيده مي شود.

* مثل اينكه مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند براي تيم فصل دوم نام تووتوزي را از ليست تيم شان خارج كنند.


مسئولان باشگاه استقلال تاكنون صحبتي  با من انجام نداده اند . آقای قلعه نويي هم تاكنون حرفي در مورد نخواستن من نزده اند .

* اما طبق اخبار رسيده اين تصميم شان جدي است و بايد خودت را براي رفتن آماده كني.

من با باشگاه استقلال قرارداد دارم. اينكه بروم يا بمانم را مديران باشگاه تعيين مي كنند و هر زمان كه بخواهند از اين تيم مي روم.

* خودت فكرش را مي كردي كه پس از حضور در استقلال حتي يك بازي هم به تو نرسد ؟

خوب قبل از حضورم در استقلال راجع به اين تيم تحقيق كرده بودم . مي دانستم كه دروازه بان اول تيم ملي ايران سنگربان آن است. با اين آگاهي هم استقلال را انتخاب كردم اما هيچ وقت فكرش را  نمي كردم كه حتي يك بازي هم به من نرسد.

از اين بابت ناراحت نيستم چون خودم خواستم كه به اين تيم بيايم. خوشحالم كه حضور در تيمي مثل استقلال را تجربه كردم. از كار كردن با مربي مثل قلعه نويي راضي هستم . از بودن در كنار بازيكنان استقلال هم رضايت كامل دارم. در اين مدت تمامي بازيكنان خصوصا رحمتي مراقبم بوده اند و  از اينكه در ايران هستم خوشحالم.

* حالا در صورت قرار گرفتن در ليست مازاد در ايران مي ماني يا اينكه به كشورت باز مي گردي؟

از يك تيم استراليايي پيشنهاد دارم اما دنبال اين هستم  تا باز هم در ليگ ايران بازي كنم . اتفاقا سه باشگاه ايراني هم به من پيشنهاد داده اند و اگر در ليست مازاد استقلال قرار گرفتم يكي از اين سه تيم را انتخاب مي كنم.

* به نظرت استقلال مي تواند اين فصل جام قهرماني را بالاي سرش ببرد؟

استقلال اين پتانسيل را دارد كه بتواند با چند اختلاف امتيازقهرمان شود و اميدوارم در آن روزها در كنار اين تيم باشم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها