کد خبر: ۹۰۵۵۶
زمان انتشار: ۱۶:۳۵     ۱۴ آبان ۱۳۹۱

فیلتر سایت ارزشی و انقلابی زاهدان پرس که در جنوب شرق در حوزه وهابیت ، گروه های تروریستی و جریانات تجزیه طلب خارج نشین و نوع ارتباطات آنها با جریان فتنه و انحراف تاکنون ده ها گزارش افشاگرانه منتشر کرده با استقبال گسترده رسانه های ضدانقلاب روبه رو شده است.

 
به گزارش رجانیوز ، اخیرا رسانه های ضدانقلاب یادادشت عبدالستار دوشوکی مشاور سازمان جاسوسی انگلیس درباره فیلترینگ زاهدان پرس را به صورت گسترده منتشر کرده اند.
 
این عنصر ضدانقلاب لندن نشین  که از کارشناسان بی بی سی فارسی و رادیو فردا و voa  محسوب می شود طی یادادشتی فیلتر زاهدان پرس را اقدامی عاقلانه و نایاب از طرف مقامات قضایی سیستان و بلوچستان تفسیر کرد.
 
وی در این یادادشت از انتقاد گسترده رسانه های اصولگرا و تشکل های مختلف دانشجویی سیستان و بلوچستان را به صورت وسیع از فیلتر زاهدان پرس ابراز نگرانی کرده و می نویسد:حتی  پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اعتراض به فیلتر شدن "سایت افشاگر وهابیون" – زاهدان پرس- آن را یک پایگاه خبری و تحلیلی ارزشی و فعال منطقه خوانده است.
 
اوج نگرانی دوشوکی به انتقاد وی از سایت های طوایف مختلف بلوچ در حمایت از زاهدان پرس برمیگردد و می نویسد: این سایت های منسب به طوایف مختلف بلوچ تلاش می کنند مخالفان جدی این سایت احزاب و عناصر وابسته به استکبار و دشمنان ایران معرفی کنند.
 
مشاور سازمان جاسوسی انگلیس در ادامه حتی از دسترس بودن سایت زاهدان پرس در خارج از کشور نیز ابراز نگرانی کرده و طی ادعای جالب و قابل تامل نوشته است: زاهدان پرس یکی از مصادیق بارز تفرقه و ایجاد نفرت قومی و مذهبی می باشد که در ایجاد بستر نفاق و تضاد و رشد خشونت مذهبی و تروریسم انتحاری در استان سیستان و بلوچستان نقش بسزائی داشته است!
دوشوکی در ادامه این یادداشت معتقد است با این وجود شکایت استاندار جدید سیستان و بلوچستان معادله را تغییر داده است.
نکته جالب آنکه دوشوکی پیش از این نیز ضمن حمایت تلویحی از انتصابات استاندار جدید سیستان و بلوچستان که مورد انتقاد زاهدان پرس و موضوع شکایت استاندار از این پایگاه ارزشی و انقلابی می باشد طی یاداشتی دیگر چندی قبل در سایت صهیونیستی ایران گلوبال رسما از استاندار جدید سیستان و بلوچستان درخواست مهار سایت خبری و تحلیلی زاهدان پرس را کرده بود.
 
عبدالستار دوشوکی کیست؟
 
عبدالستار دوشوکی پس از انقلاب و در زمان انقلاب فرهنگی دانشجوی سال دوم رشته پزشکی در تهران بود؛ اما به دلیل فعالیت های سیاسی از دانشگاه اخراج شد. او در اوایل سال 1360 از ایران فرار و به انگلیس مهاجرت کرد . وی در انگلستان مورد توجه دستگاه جاسوسی انگلیس قرار گرفت و سازمان جاسوسی mi6 با قرار دادن تسهیلات فراوان به وی زمینه تحصیل دوشوکی را دانشگاه لیدز انگلیس تا مقطع دکترای پزشکی فراهم کرد.وی سپس با کمک های دولت انگلیس جبهه متحد بلوچستان را در لندن راه اندازی کرد و طی دو دهه اخیر تلاش کرده است که از درون سیستان و بلوچستان برای ایجاد جریانات تجزیه طلب یارگیری و شبکه سازی اجتماعی کنند.
 
وی همچنین برای پیش برد برنامه های دولت انگلیس در جنوب شرق ایران مرکز مطالعات ملی بلوچستان را راه اندازی کرد و از این طریق تلاش کرد برخی دانشجویان ایرانی محصل در دانشگاه های انگلیس را جذب کند.
 
عبدالستار دوشوکی یک پای ثابت برنامه های تلوزیونی بی بی سی فارسی و صدای آمریکا در حوزه اهل سنت و قومیت ها بوده و از فعالین شناخته شده اپوزیسیون خارج از کشور می باشد.
 
گفتنی است از چند روز قبل سایت زاهدان پرس که قبلا مورد شکایت مولوی عبدالحمید و اخیرا استاندار جدید سیستان و بلوچستان واقع شده توسط یک مقام قضایی در سیستان و بلوچستان فیلتر شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها