کد خبر: ۹۱۰۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۱۶ آبان ۱۳۹۱
پيکارهاي دور برگشت ليگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب آغاز مي‌شود که در اين ميان پورتو پرتغال و مالاگا اسپانيا در انديشه صعود زودهنگام به دور حذفي هستند.
دور برگشت ليگ قهرمانان اروپا ساعت 23:15 فردا به وقت تهران با 8 ديدار از گروه‌هاي A تا D انجام خواهد شد.

به گزارش فارس، پورتو و مالاگا به لحاظ کسب بيشترين امتياز ممکن (9 امتياز)، با وجود باقي ماندن 2 ديدار ديگر، مي خواهند خيال خود را براي صعود آسوده کرده و مجوز راهيابي به دور بعدي را بگيرند. 


در اين حال شالکه و دورتموند که در گروه‌هاي  B  و D، هفت امتيازي هستند، مصمم به کسب 3 امتياز ديگرند تا خود را در آستانه راهيابي به مرحله بعد ببينند.


*گروه A:


در اين گروه پاري‌سن‌ژرمن فرانسه در «پارک دوپرنس»‌ ورزشگاه خانگي‌اش ميزبان ديناموزاگرب کرواسي است و پورتو راهي اوکراين مي‌شود تا با ديناموکيف ديدار کند.


در اين گروه پورتو 9 امتيازي است. تيم پرتغالي اگر همانند بازي رفت که مقابل حريف اوکرايني 3 بر 2 پيروز شد، با کسب هر 3 امتياز از جدال فردا شب خارج شود، 12 امتيازي خواهد شد و بطور قطع به مرحله بعد صعود خواهد کرد.


در صورتي که شاگردان کارلو آنچلوتي، (مربي سن‌ژرمن) بتوانند همانند بازي رفت (پيروزي 2 بر صفر) بر حريف کروات خود غلبه کنند، آنوقت با 9 امتياز از بيشترين شانس صعود براي کسب سهميه دوم اين گروه برخوردار خواهند شد.


جدول:


1- پورتو 9 امتياز


2-پاري‌سن‌ژرمن 6 امتياز


3- ديناموکيف 3 امتياز


4- ديناموزاگرب بدون امتياز


*گروه B:


در اين گروه شالکه آلمان ميزبان آرسنال انگليس است. آبي‌پوشان گيلزن‌کرشني که اکنون با 7 امتياز صدرنشين هستند،‌ در بازي رفت در لندن، 2 بر صفر پيروز شدند و شگفتي مهمي را مقابل توپچي‌ها رقم زدند.


شاگردان هوب استيونس چنانچه در بازي فردا شب بتوانند باز هم پيروز شوند، با کسب 10 امتياز شانس صعود خود را بسيار افزايش داده و تا 90 درصد به کسب سهميه صعود نزديک خواهند شد. اين اتفاق در حالي خواهد بود که شاگردان آرسن ونگر قادر به گرفتن انتقام باخت بازي رفت از حريف ژرمني نشوند.


در ديدار ديگر اين گروه المپياکوس يونان ميزبان مون‌پوليه فرانسه خواهد بود. تيم يوناني در صورت غلبه بر حريف فرانسوي در کورس رقابت با آرسنال و حتي شالکه باقي خواهد ماند.


جدول:


1- شالکه 7 امتياز


2- آرسنال 6 امتياز


3-المپياکوس 3 امتياز


4-مون‌پليه يک امتياز


*گروه C:


در اين گروه مالاگا هر 3 بازي دور رفت خود را برده و با 9 امتياز بهترين نتيجه‌ را گرفته است. حريف اسپانيايي در بازي فردا پيکار بسيار سختي دارد زيرا در سن‌سيرو بايد در ميهماني آ.ث‌ميلان ايتاليا شرکت کند.


مالاگا که در بازي رفت يک بر صفر پيروز شد، براي کسب مجوز صعود به هر 3 امتياز اين ديدار نياز دارد اما ميلاني‌ها(4 امتياز، رده دوم جدول) در بازي ابتداي هفته در کالچو 5 بر يک کيه‌و را شکست دادند و تا حدي به وضعيت خود سامان بخشيدند.


اين ديدار با توجه به  اهميتي که در راه صعود مالاگا و در کورس باقي ماندن ميلاني ها دارد، يکي از ديدارهاي مهم خواهد بود.


در ديداري ديگر اندرلشت بلژيک در خانه پذيراي زنيت سن‌پترزبورگ خواهد شد. زنيتي‌ها در بازي رفت يک بر صفر پيروز شدند و اکنون بازي سه‌شنبه حکم انتقام‌گيري براي بلژيکي ها نيز خواهد داشت.


جدول:


1- مالاگا 9 امتياز


2- آ.ث‌ميلان 4 امتياز


3- زينت سن‌پترزبورگ 3 امتياز


4-اندرلشت يک امتياز


*گروه D:


در اين گروه که با توجه به حضور 4 تيم قهرمان ليگ از 4 کشور بزرگ اروپايي از ابتدا به به گروه مرگ معروف شده، بورسيادورتموند آلمان با توجه به کسب 7 امتياز و صدرنشيني از سايرين وضعيتي بهتر دارد. تيم تحت رهبري يورگن کلوپ که دو هفته قبل در زيگنال ايدونا پارک 2 بر يک بر رئال مادريد کهکشاني غلبه کرد، فردا شب ميهمان اين تيم در سانتياگوبرنابئو است.


در صورتي که زردپوشان ژرمني بتوانند همانند بازي قبلي پيروز از اين نبرد دشوار خارج شوند، 10 امتيازي خواهند شد و صعودشان بسيار محتمل مي‌شود.


در مقابل رئال مادريد که با 6 امتياز در رده دوم جدول حضور دارد در صورت تلافي شکست 15 روز قبل خود صدر جدول را به اشغال در خواهد آورد و با 9 امتياز در بهترين وضعيت براي صعود از گروه قرار خواهد گرفت.


آخرين بازي اين گروه به نبرد منچسترسيتي انگليس با آژاکس آمستردام هلند در ورزشگاه اتحاد اختصاص دارد. ديداري که بسياري بر اين باورند براي روبرتو مانچيني، سرمربي ايتاليايي من‌سيتي از اهميت فوق‌العاده‌اي برخوردار است چرا که تيم او در بازي رفت مقابل حريف هلندي بازنده شد و اکنون از 3 بازي دور رفت تنها يک امتياز اندوخته کرده است. در صورتي که حريف انگليسي بازنده اين ديدار شود، با جام وداع خواهد کرد. در اين حال آژاکس با اميدواري بيشتر رقابت با رئال و دورتموند را براي صعود از گروه دنبال خواهد کرد.


جدول:


1- بورسيادورتموند 7 امتياز


2-رئال مادريد 6امتياز


3-آژاکس 3 امتياز


4-منچسترسيتي يک امتياز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها