کد خبر: ۹۳۵۹۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۲۵ آبان ۱۳۹۱
در حمله ارتش سوریه به محل تجمع گروهک‌های تروریستی مستقر در مناطق «التضامن»، «داریا» و «حجیره» در حومه شهر دمشق، تعدادی از تروریست‌‌ها کشته و زخمی شدند.
فارس، در حمله ارتش سوریه به محل تجمع گروهک‌های تروریستی مستقر در مناطق «التضامن»، «داریا» و «حجیره» در حومه شهر دمشق، تعدادی از تروریست‌‌ها کشته و زخمی شدند.

کمیته های مردمی به همراه ارتش سوریه در منطقه «التضامن» در دمشق با گروه‌های تروریستی مستقر در منطقه «طبب» و «دعبول» درگیر شدند که منجر به کشته و زخمی شدن بیش از 11 نفر از تروریست‌ها و زخمی شدن 10 نفر از نیروهای ارتش سوریه و کمیته‌های مردمی شد.

یک مقام محلی از منطقه تضامن به خبرنگار فارس گفت: گروه‌های مسلح 3 موشک به سوی منطقه تضامن شلیک کرده‌اند که تنها خسارت های مادی به همراه داشته است.

وی افزود: در پی انتشار، تک‌تیراندازهای وابسته گروهک تروریستی ارتش آزاد در نزدیکی اردوگاه یرموک، نیروهای ارتش سوریه به سوی منطقه التضامن و اردوگاه یرموک در حرکت هستند.

ارتش سوریه با همکاری کمیته‌های مردمی در منطقه داریا، مجموعه‌ای از تروریست های مستقر در نزدیکی ساختمان «المالیه» را هدف قرار دادند که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها تروریست و نابودی دو دستگاه خودرو حمل مسلسل و دوشکا شد.

همچنین در پی حمله ارتش سوریه به محل استقرار تعدادی از نیروهای تروریستی در منطقه حجیره در حومه دمشق، 9نفر کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.

این در حالی است که منطقه «سیده زینب» و اطراف بارگاه حضرت زینب(س) در آرامش نسبی به سر می‌برد، همچنین مسیر فرودگاه، بر خلاف آنچه در برخی رسانه ها ذکر شده شاهد هیچ گونه درگیری نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها