کد خبر: ۹۳۷۷۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۲۷ آبان ۱۳۹۱
رئیس کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس گفت: اعضای کمیسیون تدوین آئین‌نامه مجلس در حال بررسی‌هایی هستند تا معلوم شود به چه نحوی باید به اعتبارنامه‌ها اعتراض صورت گیرد تا اعتراض‌ها به نتیجه برسد.

به گزارش 598، عزت‌الله یوسفیان‌ملا رئیس کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: در ابتدای مجلس نهم مشاهده کردیم که هزینه بالایی برای تایید اعتبارنامه نمایندگان دادیم و این موضوع وقت مجلس را هم گرفت.

وی افزود: اعضای کمیسیون تدوین آئین‌نامه مجلس در حال بررسی‌هایی هستند تا معلوم شود به چه نحوی باید به اعتبارنامه‌ها اعتراض صورت گیرد تا اعتراض‌ها به نتیجه برسد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: موضوع دیگری که مشغول بررسی آن هستیم مربوط به استیضاح‌ها است؛ ما در واقع می‌توانیم ساز و کاری را طراحی که بر اساس آن معلوم شود نمایندگان تا چه زمانی می‌توانند امضاهای خود را پس بگیرند.

وی افزود: در حال حاضر یک بحث این است که نمایندگان از زمان اعلام وصول نتوانند امضاهای خود را پس بگیرند و برخی‌ دیگر معتقدند بعد از در دستور کار قرار گرفتن، کسی نتواند امضایش را پس بگیرد و برخی دیگر معتقدند که تا وقتی استیضاح شروع نشده، نمایندگان می‌توانند امضاهایشان را پس بگیرند که ما مشغول بررسی این موضوع هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها