کد خبر: ۹۴۳۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۲۹ آبان ۱۳۹۱
امير قلعه نويي سرمربي تيم استقلال با شرايط خاص از تيم تراكتورسازي جدا شده است، اما اين اتفاق در حالي است كه وي رابطه خوبي با اعضاي اين تيم ندارد، آخرين اخبار را در اين خصوص و شرايط استقلال بخوانيد.
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ امير قلعه نويي، سرمربي تيم استقلال از طريق شكايت مشكلات خود را مطرح كرده است و خواستار اين شده كه هر چه سريعتر اين موضوع مورد بررسي قرار بگيرد و پس از آن رأي نهايي اعلام شود كه اين مربي چه شرايطي دارد و چگونه قرار است به پولش برسد.

گفتني است: اين مربي خواستار اين شده است كه اين موضوع هرچه سريعتر مورد بررسي كامل قرار بگيرد و وي بتواند به اعضاي مسئول تراكتور سازي اثبات كند كه مي تواند مقدار باقي مانده از پولش را دريافت كند زيرا اين موضوع در دست بررسي است و نامه اي از طرف مسئولان در كميته انضباطي اين موضوع را اثبات كرد، زيرا اعلام شده است كه قرار شده، موضوع مورد بحث اميرقلعه نويي كه بسيار جدي آن را پيگيري مي كند، شنبه آينده مورد بررسي كامل قرار بگيرد زيرا اين پرونده در كميته انضباطي موجود است، اما اصرار فراوان استقلالي ها باعث شده است كه آنها در اين خصوص اقدامات جدي را انجام دهند وپس از آن، رأي نهايي اعلام شود زيرا اعضاي تيم استقلال خواستار اين اتفاق هستند و قرار است كه شنبه با حضور طرفين بررسي هاي لازم صورت گيرد.

**ادعاي جالب جان واريو و عصبانيت مربيان

فابيو جان واريو، هافبك تيم استقلالف با شرايط خاصي به تمرينات استقلال بازگشت وي با مصدوميت شديد روبرو است واين موضوع عامل اين است كه مربيان تيم استقلال به وي اعتراض شديد داشته باشند. اما وي در خصوص مصدوميتش دلايل جالبي دارد.

براساس اين گزارش؛ جان واريو با شرايط كاملا خاصي و با مصدوميت طولاني مدتي كه با آن روبرو شده است اوضاع مناسبي براي همراهي اين تيم ندارد و امكان دارد كه اين مصدوميت طولاني تر از مربيان اين تيم باشد اما وي اعلام كرده است كه در اين مورد تقصيري متوجه وي نيست زيرا مربيان استقلال از وي خواستند تا در كشور برزيل تمرينات خود را دنبال كرده و آنرا قطع نكنند تا آمادگي اش حفظ شود، اما پس از ادعاي وي، مربيان تيم استقلال اعتراض خود را به این موضوع اعلام کرده و خواستار این شدند که این بازیکن در مورد مصدومیتش توجیه نیاورد و بپذیرد که با اشتباه روبرو شده است و نوع تمریناتش ایده آل شرایط و آمادگی اش نبوده است و وی در این خصوص با مشکلات عمده ای روبروست که باید آن را بپذیرد و قبول داشته باشد که نوع تمریناتش در کشور برزیل ایده آل و با برنامه ریزی کامل صورت نگرفته است و این بازیکن نمی تواند مربیان را در این مورد از خود راضی کند و از جریمه و دلخوری مربیان و مسئولان در قبال نوع تمریناتش بکاهد اما این بازیکن اعلام کرده که در این مورد قضیه ی متوجه وی نیست.


** توافق نامه آبی ها با یک تیم آلمانی

مدیر عامل تیم استقلال در سفر به کشور آلمان به سر می برد و در تلاش است که شرایط را فراهم کند که اعضای این تیم بتوانند از آن نهایت استفاده را برده و با اوضاع کاملاً ایده آل برای نیم فصل دوم آماده شوند، به همین دلیل وی در کشور آلمان اقداماتی را انجام داده است.
بر اساس این گزارش، علی فتح ا.. زاده در کشور آلمان با چند تیم از بوندس لیگا وارد مذاکره شده است که شرایط را برای این تیم تغییر دهد و در این خصوص به نتایجی نیز دست یافته است از طرف وی با شرایط خاصی در این کشور به دنبال برقراری ارتباط با تیم های اروپایی است زیرا وی قصد دارد علاوه بر برقراری ارتباط با شرایط پیش برود که بتواند چند بازیکن را به این لیگ ترانسفر کند و این موضوع را با شرایط خاص در این کشور دنبال می کند وی توافق نامه ای را نیز با یک تیم آلمانی امضا کرده است و بر اساس این توافق قرار است دو تیم استقلال و هانوفر از این پس در خصوص جذب حامی مالی و و همچنین مراوده بازیکن و برگزاری اردو و استفاده از تسهیلات این باشگاه حرفه ای با یکدیگر ارتباط تنگاتنگ برقرار کنند تا بتوانند با شرایط ایده آل به نتایج قابل توجهی دست پدیا کنند علی فتح ا.. زاده معتقد است که جذب نظر مسئولین تیم های اروپایی و همچنین شرایط خاص این تیم می تواند به استقلال و بهبودی شرایط این تیم در آینده بازی برساند.

** اولتیماتوم مسئولان در خصوص مربیگری در تیم ملی امید

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال با شرایط خوبی در تیم استقلال روبرو شده است. وی توانست با شرایط ایده آل روبرو شده و استقلال را تحت شرایط خاص به صدر جدول برساند به همین دلیل در خصوص حضورش در تیم ملی مباحث زیادی مطرح شده است اما آخرین خبر در مورد حضورش در تیم ملی به سکانداری تیم ملی امید ایران باز می گردد که امیر قلعه نوعی سابقه حضور در این رده از تیم ملی را نداشته و این موضوع حتی از سوی مسئولان در فدراسیون به صورت جدی مطرح شده است و قرار شده که مورد بررسی نهایی قرار بگیرد اما سرمربی استقلال این بحث را رد می کند و حتی اعلام کرده است که صحبتی با وی انجام نشده است، اما از طریق پیگیری در فدراسیون این موضوع به اتمام نرسیده است و مسئولان قصد دارند که این موضوع را به صورت جدی پیگیری کنند تا بتوانند مذاکرات جدی را با امیر قلعه نوعی انجام دهند.

از طرف مسئولین تیم استقلال و به خصوص علی فتح ا.. زاده اعلام کردند که در این خصوص با امیر قلعه نوعی مخالفت می کنند اگر این اتفاق از سوی مسئولین در فدراسیون به صورت جدی دنبال شود و آنها خواستار حضور قلعه نوعی در تیم ملی باشند، فتح ا.. زاده این موضوع را به سرمربی استقلال اعلام کرده است و حتی مدعی شده است که این مربی تا پایان فصل با آبی ها قرارداد دارد و نمی تواند از این تیم جدا شود این مربی در حال حاضر با شرایط خوبی در تیم استقلال روبرو شده است به همین دلیل قصد ندارد در خصوص جدایی از تیم استقلال بحثی را مطرح کند به همین دلیل به حضور در تیم ملی فکر نمی کند.


** عدم تمایل و جذب کاسترو و ادینهو

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال در ابتدای نیم فصل اول و قبل از آغاز بازی ها با شرایط روبرو شد که نتوانست در خصوص حضور بازیکنان در خط حمله تصمیم گیری لازم و درست را اتخاذ کند اما در این مورد شرایط در حال حاضر برای وی تغییر کرده است.

بر اساس این گزارش امیر قلعه نوعی در حال حاضر اصرار فراوان دارد که شرایط برای حضور عماد رضا در تیم استقلال فراهم شود زیرا اعتقاد وی به این بازیکن قوی است و قصد ندارد با حضور بازیکن دیگری در تیم موافقت کند وی در این مورد به مسئولین و شخص مدیر عامل استقلال اعلام نظر کرده و خواستار این است که وی هر طور شده عماد رضا را برای نیم فصل دوم در اختیار بگیرد زیرا بازیکنان دیگر که از آن ها نام برده می شود و در خصوص حضورشان در استقلال از آنها صحبت می شود با شرایط ایده آل این مربی روبرو نیستند و سرمربی استقلال معتقد است که تنها عماد رضا است که به سیستم بازی و مورد نظر وی نزدیک است و می تواند در خط حمله تحول ایجاد کرده و آمار گلزنی و شرایط تیم را در خط حمله متغییر دهد. این مربی اعلام کرده است که مهاجمان دیگر که مورد نظر مسئولین و مربیان تیم هستند از نظر وی تائید نشده اند و این مربی نمی تواند آنها را به جای عماد رضا بپذیرد زیرا اولین گزینه ی وی برای حضور در خط حمله تیم استقلال این بازیکن عراقی است و وی این بازیکن را می پذیرد به همین دلیل وی از فتح ا.. زاده خواسته است در این خصوص اقدامات لازم انجام شود.

** هافبک آبی ها تمرینات را متوقف کرد / جباری همچنان مصدوم است

مجتبی جباری، هافبک تیم استقلال با شرایط متفاوت در تمرینات این تیم حاضر شد در حالی که تصور می شد این بازیکن پس از چند جلسه تمرین بدنسازی می تواند تمرینات گروهی و فشرده خود را همراه با استقلال آغاز کند اما این اتفاق رخ داده است و مشکلات جباری ادامه دار است .

بر اساس این گزارش، جباری با شرایط خاصی، تمرینات خود را متوقف کرده است زیرا پای وی دچار تورم شده است و نمی تواند به تمرین کردن ادامه دهد از طرفی این بازیکن با امیر قلعه نوعی در خصوص شرایط خود گفتگو کرده است و عنوان شده که وی در حال حاضر باید به استراحت و فیزیوتراپی مشغول شود زیرا می تواند تمرینات را به صورت فشرده دنبال کند.


گفتنی است، احتمال مصدومیت مجدد برای وی وجود دارد زیرا این باریکن نباید به پای مصدوم خود فشار وارد کند زیرا این شرایط اوضاع را برای وی به هم می زند و هافبک نمی تواند، به روز های اوج خود بازگردد.

پیش از این اعلام شد، هافبک آبی ها پس از انجام تمرینات تیمی می تواند برای بازی با فولاد خوزستان آماده شده و تیم را همراهی کند، اما این اتفاق قرار نیست رخ دهد و جباری آماده بازی با فولاد نمی شود زیرا در حال حاضر منتظر دریافت برنامه از سوی پزشکان پس از انجام بررسی ها نهایی است گفته می شود که مشکلات وی ادامه دارد و بر خلاف تصور امیر قلعه نوعی مبنی به این که در غیاب جان ماریو، جباری می تواند وی را همراهی کند شرایط طبق خواست و نظر امیر قلعه نوعی پیش نمی رود و این بازیکن نمی تواند همراه آبی ها باشد تا زمانی که اوضاع پایش برای همراهی تیم ایده آل شود. جباری به احتمال فراوان به چند بازی بعد از فولاد هم نمی رسد.

** بازیکن جدید پرسپولیس در استقلال

قرار است رضا حقیقی به بازیکن تیم فجر سپاسی قرار دادش را با پرسپولیس به ثبت برساند اما این در حالیست که این بازیکن بلافاصله پس از ورود به تهران راهی باشگاه استقلال شد و با این تیم همکاری خود را آغاز کرد.

بر اساس این گزارش، رضا حقیقی با حضور در باشگاه استقلال همکاری خود را با این تیم آغاز کرد وی به کلینیک استقلال رفت تا زیر نظر پزشک آبی ها تمرینات را دنبال کرده و برای حضور در تمرینات پرسپولیس آماده شود رضا حقیقی زیر نظر پزشکان استقلال تمرینات خود را آغاز کرده است و قصد دارد که از طریق کادر پزشکی این تیم برای آغازی ایده آل با پرسپولیس آماده شود این در حالی است که پرسپولیسی ها پس از شنیدن این خبر با وی تماس گرفته و از حقیقی خواستند تا این اقدام را به پایان ببرد و کار خود را از طریق پرسپولیس دنبال کند زیرا این اقدام از سوی هافبک جدید قرمز ها برای هواداران حساسیت کاذب ایجاد می کند تا باعث شود که وی هنوز با قرمز ها قرار داد امضا نکرده دچار مشکلات جدی شود و نتواند آن طور که باید با وضعیت ایده آل کار خود را در این تیم آغاز و پیش ببرد.


** اعتراض رسمی استقلالی ها به کمیته انضباطی / فتح ا... زاده از آلمان اقدام کرد؟

سیاوش اکبر پور، مهاجم تیم استقلال در جلسه هماهنگی پیش از بازی با خبر محرومیت خود روبرو شد ، به همین دلیل استقلالی ها در خصوص این اتفاق حسابی سرو صدا کرده و حتی جلسه را بر هم زدند تا مسئولین در این خصوص اقدامات دیگری را انجام دهند.

بر اساس این گزارش، آبی ها مدعی شدند که محرومیت بازیکن یک تیم باید سه روز قبل از بازی اعلام شود تا اعضای آن تیم در جریان قرار بگیرند و بتوانند در تمرینات جانشین آن بازیکن را انتخاب کنند به همین دلیل قبل از بازی نامه ای رسمی از سوی مسئولین استقلال به فدراسیون ارائه شد و آبی ها مدعی شدند که مسئولان نباید با این خبر قبل از بازی شرایط تیم را تحت تاثیر قرار می دادند زیرا استقلالی ها با شنیدن این خبر با افت روحی روبرو شدند و این موضوع اردوی تیم را تحت تاثیر قرار داد.

گفتنی است، آبی ها خواستار این شدند که مسئولین در این رابطه اقدامات اصولی را انجام دهند اما آنها شرایط را طوری پیش بردند که استقلال دچار مشکل شود آبی ها معتقدند که این اقدامات با زمینه قبلی انجام شده است اما نباید چنین اتفاقی شرایط استقلال را تحت تاثیر قرار می داد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها