کد خبر: ۹۴۶۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۳۰ آبان ۱۳۹۱
بینندگان برنامه شب گذشته 90 در مسابقه پیامکی با اکثریت آراء فدراسیون فوتبال را عامل اصلی ناکامی تیم ملی فوتبال ایران معرفی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقه پیامکی شب گذشته برنامه 90 راجع به مهمترین عامل ناکامی‌های اخیر فوتبال ملی بود و از بینندگان خواسته شده بود از بین 3 گزینه بازیکنان، مربیان و فدراسیون مهم‌ترین عامل ناکامی را انتخاب کنند که تا پایان برنامه در حدود یک میلیون و 397 هزار نفر در نظرسنجی شرکت کرده بودند که 78 درصد به فدراسیون فوتبال، 16 درصد به بازیکنان و 6  درصد به مربیان رای داده بودند.

*اختیارات کی‌روش زیاد است

بیژن ذوالفقارنسب میهمان حضوری برنامه بود که با اشاره به علت ناکامی‌های اخیر فوتبال گفت: من فدراسیون را علت اصلی ناکامی‌ها می‌دانم زیرا معتقدم فوتبال به خاطر ضعف مدیریتی ضربه خورد و فکر می‌کنم بیشتر افراد بالای 18 سال اگر در نظرسنجی برنامه شما شرکت کنند به همین گزینه رای خواهند داد.

وی با اشاره به بازی ایران مقابل ازبکستان گفت: همه قبل از بازی کره با ازبکستان می‌گفتند: اگر بتوانیم از این دو بازی 4 امتیاز کسب کنیم راه صعود را طی خواهیم کرد. اما وقتی که امتیاز بازی کره را گرفتیم خیالمان راحت شد و تمرکز لازم را از دست دادیم.

تیم ملی در ساختار دفاع دچار مشکل است و همه حریفان نیز این مشکل را فهمیده‌اند و از این نقطه به ما ضربه می‌زنند.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: تیم ملی در ساختار دفاعی دچار مشکل است و مدافعان ما مشکل شناخت فضا و مکان دارند و این موضوع نیز که قبل از تیم ملی باید در باشگاه‌ها حل شود.

ذالفقارنسب ادامه داد: اختیارات کی‌روش خیلی زیاد است به طوری که وی سرپرست تیم ملی هم هست و به تازگی هم مسئول رسانه‌ای تیم ملی را برکنار کرده است. معتقدم تیم ملی به یک کمیته فنی توانمند نیاز دارد تا بتواند مشاوره لازم را راجع به روحیات بازیکنان ایرانی و حریفان در اختیار کی‌روش بگذارد.

*برپایی نمایشگاه مد در لیگ برتر

در قسمت 90 درجه برنامه، عادل فردوسی‌پور با اشاره به بازی سایپا و صبا، به برگزاری همزمان این بازی و نمایشگاه مد اشاره کرد و گفت: در این بازی از مدل موی جدید و پیراهن جدید پرده برداری شد.

همچنین وی با اشاره به گل به خودی عباسفرد در دیدار با نفت آبادان گفت: احتمالا کی‌روش جهت دروازه را به عباسفرد اشتباه نشان داده است وگرنه وی گلزن قابلی است.

*مرادی: داوری در رده‌های بالای مدیریتی دچار حاشیه است

در یک بخش دیگراز برنامه خداداد افشاریان میهمان تلفنی برنامه بود که با اشاره به بحث لفظی هفته قبل خود در برنامه 90 گفت: وقتی عسگری مرا به تیم نفت و گاز گچساران و شهرداری یاسوج منتسب می‌کند، عسگری هم می‌تواند به آلومینیوم هرمزگان منتسب باشد. من اگر حرف زدم رویش ایستادم و تنها در صورتی که از من شکایت شود، مدارک را رو می‌کنم. من نتایج آلومینیوم را به عسگری منتسب نمی‌کنم. اما معتقدم وی دوست دارد این تیم نتیجه بگیرد.

در ادامه رضا غیاثی در پشت خط تلفنی برنامه حاضر شد و با اشاره به عدم شرکت خود و سفیری در جلسه کمیته داوران و خطاب به مسعود مرادی کارشناس داوری برنامه 90 گفت: من مشکلی با اصفهانیان نداشتم اما بعد از چند جلسه اخیر این کمیته خبرها به سرعت به بیرون درز کرد که نمونه آن هم اطلاع علی خسروی از موضوع جلسه و شکایت وی بود که مرادی هم در پاسخ وی گفت:داوری در رده‌های بالای مدیریتی خود دچار حاشیه است و درستی این موضوع را می‌توانید از خود خسروی بپرسید.

غیاثی همچنین در قسمتی از برنامه که مرادی، وی را به طور اشتباه، اصفهانیان خطاب کرد؛ گفت: شما آنقدر عاشق اصفهانیان هستید که مرا با او اشتباه می‌گیرید.

*مظفری‌زاده:دیگر نمی‌خواهم قضاوت کنم

در پایان برنامه نیز مظفری‌زاده روی خط تلفنی برنامه آمد و اظهار داشت: از اینکه بازیکنان سپاهان مرا متهم می‌کنند به اینکه بازی را برای استقلال درآوردم بسیار متاسفم و از کمیته داوران می‌خواهم تا زمانی که این اتهامات مطرح است دیگر به من قضاوت ندهند.

برنامه شب گذشته با بررسی مسابقات لیگ برتر، به ویژه با بررسی تصمیمات داوری بازی پرسپولیس و ذوب آهن و نمایش دیدارهای لیگ دست اول کشور به پایان رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها