کد خبر: ۹۵۴۷۲
زمان انتشار: ۱۸:۲۷     ۰۴ آذر ۱۳۹۱
حجت الاسلام جلالی تبیین کرد/
اینگونه القا کند که تشکیل دولت وحدت ملی می تواند گره گشای معضلات کنونی باشد و متاسفانه برخی از افراد را نیز ابزار دست خود کرده تا از آنها در انتخابات استفاده کند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری کشور گفت: در شرایطی که امریکا اعتراف دارد که کلید حل مشکلات خاورمیانه دست ایران است و اسرائیل نیز به زانو درآمده است، عده ای به دلیل خودخواهی می خواهند شرایط را بحرانی جلوه دهند.

به گزارش 598 به نقل از رسا ، حجت الاسلام حسین جلالی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری کشور شب گذشته در حسینیه آیت الله سیدجواد خامنه ای به تبیین مسائل سیاسی روز پرداخت و با مقایسه شرایطی که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، رسالت رهبری جامعه اسلامی را پذیرفتند، اظهار داشت: زمانی که امام آمد، هم جامعه پر از شور و نشاط انقلابی و با نشاط بود و هم یارانی وفادار داشتند.

 وی افزود: اما مقام معظم رهبری، در شرایطی رهبری امت را عهده دار شدند که از یک سو جنگ به تازگی پایان یافته بود و مردم داغدار و عزادار امام راحل بودند، ذخایر ارزی کشور رو به اتمام بود، دشمن پشت مرزها چنگ و دشمن نشان می داد، چشم انداز روشنی پیش رو نبود و در شرایطی که برخی یاران امام ایشان را تنها گذاشتند، عهده دار ولایت شدند.  

عده ای از روی خودخواهی می خواهند به نظام آسیب بزنند

حجت الاسلام جلالی ادامه داد: با این وجود ایشان چنان مدبرانه روند انقلاب را پیش بردند که امروز ایران اسلامی در همه عرصه ها افتخارآفرین است، امریکا اعتراف دارد که کلید حل مشکلات خاورمیانه دست ایران است و اسرائیل نیز به زانو درآمده است، اما عده ای به دلیل خودخواهی و خودمحوری می خواهند به نظام آسیب بزنند و شرایط را بحرانی جلوه دهند.

 مسؤول دفتر علامه مصباح یزدی ابراز داشت: به طور کلی می توان گفت همه سیاسیون کشور از دو استراتژی خالص سازی و براندازی خارج نیستند.

 
وی در ادامه به لوازم این دو استراتژی اشاره و تصریح کرد: ناامیدسازی دشمن و امیدوار کردن مردم، ایجاد آرامش در جامعه، عملی کردن شعارهای سوم تیر شامل استکبارستیزی، ساده زیستی، پرهیز از اشرافیت و تجمل گرایی، خدمت رسانی و عدالت طلبی و پرهیز از تفکر همه یا هیچ و سیاه نمایی عملکرد دولت از مولفه های استراتژی خالص سازی است.

 حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: طبق روش رهبر معظم انقلاب، باید نقاط مثبت را تأیید و تقدیر کرد و در عین حال نسبت به موارد آسیب و انحراف تذکر داد.

 وی همچنین سیاه نمایی و بحرانی جلوه دادن وضعیت کشور، بزرگ جلوه دادن دشمن، شعار سازش و تعامل با دشمن، شعار تعادل و پرهیز از تندروی و عدم طرد نیروهای انقلاب را محورهای عملکرد استراتژی براندازی برشمرد.

 
وحدت ملی بر ویرانه های اختلاف بنا می شود

وی اختلاف افکنی را در رأس سیاست های براندازان دانست و یادآور شد: اصولا دولت وحدت ملی بر ویرانه های اختلاف بنا و زمانی مطرح می شود که مانند کشورهای لبنان، عراق و افغانستان در کشور اختلاف و چند دستگی بسیار وجود داشته باشد از این رو طرفداران استراتژی براندازی برای ایجاد اختلاف تلاش می کنند، در حالی که رهبر معظم انقلاب فرمودند «تاکنون وحدت به این حد نداشته ایم».

 عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به تأکید رهبری نسبت به لزوم حفظ آرامش تا برگزاری انتخابات، افزود: متاسفانه سران قوا بی توجه به توصیه های ایشان یک هفته بعد به هم چنگ انداختند؛ با این وجود رهبری صبورانه فرمودند «از امروز هر که آرامش کشور را بر هم بزند خیانت کرده است.»، بلافاصله سران عقب نشینی کردند ولی انان که دنبال اختلاف افکنی هستند بلافاصله مسأله سوال از رییس جمهور را مطرح کردند.

 وی طرح سؤال از رییس جمهور تنها چند روز بعد از دعوت رهبر انقلاب به وحدت را عملی نادرست و دشمن شاد کن خواند.

 حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: اکنون که مقام معظم رهبری با حکم حکومتی، سوال از رییس جمهور را متوقف کردند، براندازان، جریان بعدی یعنی سومین لایحه انتخابات را به راه انداختند که اگر تصویب شود دیگر هیچ امنیتی در انتخابات نخواهیم داشت.

 وی در خصوص جامعیت شخصیت مقام معظم رهبری اظهار داشت: آیت الله مصباح یزدی که سال ها پای درس علامه طباطبایی و آیت الله بهجت زانو زده و در عرفان جلودار است،‌می گوید «من پس از معصومین(ع) تاکنون شخصی به جامعیت رهبری ندیده ام».

 وی به وظیفه خطیر رسانه ها اشاره و تاکید کرد: اکنون دیگر جریان فتنه از جامعه حذف شده نباید دوباره آن را برجسته کنیم و تریبون صداو سیما را در اختیار افراد درجه اول فتنه قرار دهیم؛ صدا و سیما نباید برای گرمی تنور خود به این مباحث دامن بزند.

 

اختلاف بر سر شعارها و گفتمان 84 است

مسوول دفتر آیت الله مصباح یزدی تصریح کرد: استراتژی خالص سازی می گوید دولت هر چه که هست باید با آرامش به پایان برسد اما استراتژی براندازی همه نقاط مثبت نظام را بمباران کرده و خدمات را نادیده می گیرد و معتقد است دولت باید سقوط کند و عدم کفایتش ثابت شود حتی اگر یک روز به پایان آن مانده باشد، تا از این طریق محمل انتخابات زودهنگام و دولت وحدت ملی فراهم شود.

 وی افزود: نهایت تلاش براندازان این است که می خواهند ثابت کنند ما در انتخابات 1384 اشتباه کردیم، اینها کار به شخص ندارند، اختلاف بر سر شعارها و گفتمان 84 است که به فرموده رهبری قطار انقلاب را به مسیر خود بازگرداند و موجب نگرانی براندازان شد. ازاین رو می خواهند با سیاه نمایی کاری کنند که دیگر کسی جرأت نکند تابلوی 84 را بلند کند.

 حجت الاسلام جلالی در خصوص اختلاف احمدی نژاد و هاشمی نیز گفت: این ساده لوحی است اگر فکر کنیم اختلاف میان آقای هاشمی و احمدی نژاد، اختلاف شخصی است؛ اینها کار به شخص ندارند، اختلاف بر سر شعارها و گفتمان 84 است.

 وی افزود: هاشمی اکنون برای ایجاد اختلاف از سه محور وارد شده است، ابتدا خود را به عنوان منجی کشور معرفی کرده و تصویری مثبت از خود ارائه می دهد؛ پس از حوادث فتنه و فرار مهدی هاشمی و در شرایطی که به دستگیری او یقین دارد او را به وطن فرا می خواند تا با سکوتی که در قبال دستگیری فرزندانش می کند وجهه خود را در اذهان عمومی بازسازی کند و بگوید فرزندان من هم مانند دیگران اگر خطایی کرده اند باید مجازات شوند.

 حجت الاسلام جلالی اضافه کرد: هاشمی در دومین محور، با ورود حامیان خود در عرصه های مختلف به شدت سیاه نمایی و ایجاد التهاب می کند؛ این در حالی است که امروز در سیاست خارجی در اوج اقتدار هستیم و در داخل هم درست است که مشکل داریم اما اینگونه که آنها می گویند نیست.

 وی ادامه داد: هاشمی در سومین محور، تلاش دارد برای تقابل با تابلوی گفتمان 84، تابلوی عقلانیت، تعادل و دوری از ماجراجویی(استکبارستیزی)، رابطه با امریکا، وحدت و طرد نکردن نیروهایی که آنها را انقلابی می خواند را بلند کرده و اینگونه القا کند که تشکیل دولت وحدت ملی می تواند گره گشای معضلات کنونی باشد و متاسفانه برخی از افراد را نیز ابزار دست خود کرده تا از آنها در انتخابات استفاده کند.

 وی گفت: استراتژی براندازی بنا دارد کشور را به همان شرایط و شعارهای قبل از 84 باز گرداند که آیت الله مصباح یزدی در مورد آن سال ها می گوید« والله العلی العظیم، سوگند به امام حسین(ع) آنچه امروز اصلاح طلبان می خواهند عملی کنند از آنچه شاه دنبال آن بود بدتر است» 

 عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پایان اطاعت از ولی فقیه، بصیرت و توسل به ائمه اطهار(ع)، نقد منصفانه دولت نهم و دهم در کنار تبیین خدمات، حفظ آرامش و پرهیز از اختلاف افکنی، تبیین شعارهای 84 و وحدت نیروهای انقلابی ولایی را از راهکارهای مقابله با استراتژی براندازی عنوان کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها