کد خبر: ۹۶۶۴۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۱۱ آذر ۱۳۹۱
سرکلانتر ششم فرماندهي انتظامي تهران بزرگ از دستگيري فردي معروف به «حسين ژاپني» که اقدام به خريد و فروش گوشي هاي موبايل سرقتي مي کرد، خبر داد.

به گزارش پايگاه پليس، سرهنگ عباس دانشجو گفت: در پي ارجاع چند فقره گزارشات و شکايات مردمي به کلانتري 110 شهدا مبني بر فعاليت شخصي به نام «حسين. م» ملقب به «حسين ژاپني» که در خصوص خريد گوشي هاي تلفن همراه سرقتي، فعاليت داشت، رسيدگي به موضوع به سرعت در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود: به همين منظور بلافاصله عوامل اطلاعات کلانتري اقدامات گسترده اي خود را آغاز کردند در اين ارتباط ماموران با انجام تحقيقات محلي مخفيگاه متهم را به صورت نامحسوس تحت کنترل درآورده و پس از اينکه از صحت موضوع اطمينان حاصل کردند مراتب را به مقام قضايي گرازش نموده و به طلاع وي رساندند.

سرکلانتر ششم فرماندهي انتظامي تهران بزرگ اظهارداشت: با تاييد مقام قضايي و صدور دستور ورود به مخفيگاه متهم شمارش معکوس براي به دام انداختن مالخر سابقه دار کليد خورد و در ادامه، ماموران متهم را در مقابل منزلش دستگير و در بازرسي از منزل وي تعداد 222 دستگاه گوشي تلفن همراه کشف گرديد.

وي تصريح کرد: متهم پس از دستگيري بلافاصله به کلانتري منتقل و تحت بازجويي هاي فني قرار گرفت.در خلال بازجويي هاي پليسيي مشخص شد متهم علاوه بر خريد و فروش گوشي تلفن همراه مسروقه در امر خريد و فروش مواد مخدر نيز فعاليت گسترده اي دارد و در قبال دريافت گوشي هاي مسروقه از سارقان به جاي پرداخت وجه نقد، مواد مخدر روانگردان به آنان عرضه مي کند.

سرهنگ دانشجو با اشاره به حساسيت موضوع، خاطرنشان کرد: پرونده اي در اين ارتباط تشکيل و متهم بنا به دستور مقام قضايي براي رسيدگي تخصصي تر و کشف ساير جرايمش در اخنيار کارآگاهان پايگاه ششم پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها