کد خبر: ۹۷۰۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۱۳ آذر ۱۳۹۱
سرمربی تیم داماش گیلان با انتقاد از تصمیم فدراسیون مبنی بر تعویق 24 ساعته مسابقه با استقلال گفت: «استقلال برای فدراسیون استثنا است.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ حمید درخشان در مورد تعویق 24 ساعته بازی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: «واقعا دلیل اینکه چرا AFC به فدراسیون ایران نمره 20 داد، مشخص شد. فهمیدیم برترین فدراسیون آسیا شدن به خاطر توانمندی‌هایی بود که داشتیم و بی‌خود این جایزه را دریافت نکردیم.»


به گزارش فارس، وی افزود: «بهروان شب گذشته 5 مصاحبه می‌کند یک بار می‌گوید بازی برگزار و بار دیگر اعلام می‌کند بازی برگزار نمی‌شود. معلوم شد فدراسیون چقدر استقلال دارد و به خاطر درایت و دلیر بودن است که توانسته بهترین فدراسیون آسیا شود.»


درخشان تاکید کرد: «برای ما فکسی ارسال کردند که در آن نوشته طبق قانون بازی 24 ساعت عقب می‌افتد. بر اساس کدام قانون چنین تصمیمی گرفتند؟ اگر زمین خراب بود بارندگی زیادی شده بود و داور شرایط را برای برگزاری بازی مناسب نمی‌دید، می‌توانست بازی را به روز بعد موکول کند اما چون پرواز تیم عقب افتاده نمی‌توانستند چنین تصمیمی بگیرند. 5 ساعت راه را با اتوبوس طی می‌کردند هیچ اتفاقی هم نمی‌افتاد. متاسفانه دیگر این اتفاق باب شد هر تیمی که نخواهد بازی کند می‌گوید پرواز ما لغو شده و با ماشین و اتوبوس هم سفر نمی‌کنیم.»


وی در مورد اینکه هوای حال حاضر گیلان چه طور است، خاطرنشان کرد: «هوا بسیار ایده‌ال است و شرایط برای برگزاری مسابقه مناسب است.»


درخشان در مورد اینکه فردا به میدان می‌روند و نسبت به اتفاقی که افتاده اعتراض خواهند کرد، اظهار داشت: «برای ما فرقی نمی‌کند فردا با تمام قدرت به میدان می‌رویم و سعی می‌کنیم نمایش خوبی اجرا کنیم و اگر هم بخواهیم اعتراض کنیم چه فایده‌ای دارد. فدراسیون ما هر کاری بخواهد انجام می‌دهد و مطمئنا اعتراض ما راه به جایی نخواهد برد.»


سرمربی داماش گیلان در مورد اینکه امیر عابدینی نسبت به این اتفاق اعتراض کرده و گفته سه امتیاز را به استقلال بدهند،‌ گفت: «عابدینی حق دارد چنین صحبتی انجام دهد واقعا تلاش‌های ما با این اتفاق تحت تاثیر قرار دارد. همین تیم داماش را با اتوبوس برای انجام بازی به اصفهان فرستادند. پرواز ما دچار نقص فنی شد و بازگشت اما پس از آن با اتوبوس به اصفهان رفتیم تا در مسابقه حاضر شویم. روز بازی هم بسیار خسته به میدان رفتیم و مسابقه را واگذار کردیم. به نظر می رسد استقلال در این میان استثنا است.»


درخشان در مورد اینکه پرسپولیس هم در بازی با فولاد به دلیل اینکه پروازی نبود، گفته بودند باید هر طور شده با قطار به این شهر سفر کنند، عنوان کرد: «بیچاره پرسپولیس که آنها هم مجبور بودند با قطار به خوزستان سفرکنند. فدراسیون با این تصمیمات نشان داد عادلانه رفتار نمی‌کند و این اتفاق اصلا خوب نیست.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها