کد خبر: ۹۸۷۴۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۲۰ آذر ۱۳۹۱
معاون سیاسی وزیر کشور افزود: اگر نمایندگان سریع‌تر این طرح را بررسی کنند تا بعد از تأیید شورای نگهبان و در اسفند ماه به دولت ابلاغ شود، این قانون سال آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
به گزارش 598، صولت مرتضوی در گفت‌وگو با «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به زمان عملی شدن طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر این طرح در فرجه قانونی تصویب و به تأیید شورای نگهبان برسد، برای انتخابات سال 92 قابل استفاده است، اما در کل نمی‌توان قابل استفاده بودن آن را در انتخابات آینده پیش‌بینی کرد.
 
وی افزود: اگر نمایندگان سریع‌تر این طرح را بررسی کنند تا بعد از تأیید شورای نگهبان و در اسفند ماه به دولت ابلاغ شود، این قانون سال آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 
معاون سیاسی وزیر کشور در پاسخ به اینکه آیا قانون در حال بررسی، مشکلات انتخابات را حل خواهد کرد، گفت: اول باید مشکلات احساس شود؛ این در حالی است که معترضان و طراحان هیچ‌گاه عنوان نکرده اند که مشکل چیست تا بخواهیم آن را حل کنیم.
 
مرتضوی با بیان اینکه این طرح به جای حل مشکلات مشکل‌زاست، افزود: البته مجلس وظایف و رسالت‌هایی دارد که باید آنها را انجام دهد.
 
وی با اشاره به اقدام وزارت کشور در مورد زمان‌بندی در مورد انتخابات آینده خاطرنشان کرد: بحث انتخابات همواره در دستور کار وزارت کشور است؛ همچنین حوزه‌ای تحت عنوان اداره کل انتخابات وجود دارد که همواره مشغول برنامه‌ریزی برای انتخابات مختلف است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها