کد خبر: ۹۹۰۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۲۱ آذر ۱۳۹۱
رئیس مجلس در پاسخ به اظهارات نماینده تهران که می‌گفت مواد اصلاح قانون انتخابات به عنایت رئیس مجلس رای می‌آورد گفت: ما تحت عنایت شما هستیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس محمد کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) طی تذکری با استناد به بند 11 ماده 33 آئین‌نامه داخلی مجلس خطاب به رئیس مجلس گفت: اکنون تعداد نمایندگان حاضر در جلسه علنی 237 نفر است اما در رای‌گیری‌ها حدودا 132 نفر شرکت می‌کنند که لازم است در این باره هرچند وقت یک بار شما به نمایندگان تذکر دهید.

وی همچنین درباره طرح اصلاح قانون انتخابات نیز گفت: چندین جلسه از بررسی این طرح در صحن علنی می‌گذرد اما ما تنها چند ماده آن را تصویب کرده‌ایم که این به دلیل عدم بررسی دقیق در کمیسیون مربوطه است.

علی لاریجانی ابتدا با بیان اینکه «تذکر آقای کوثری درست است نمایندگان باید در این رای‌گیری‌ها مشارکت داشته باشند» گفت: نظر کمیسیون شوراها در مجلس رای آورده است و اکنون نیز مواد طرح اصلاح قانون انتخابات در حال بررسی در صحن علنی است.

کوثری خطاب به لاریجانی گفت: اگر می‌گویید رای آورده بخاطر عنایت شما بوده که رئیس مجلس در پاسخ گفت: ما تحت عنایت شما هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها