کد خبر: ۹۹۶۹۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۲۳ آذر ۱۳۹۱
نشست خبري تيم هاي استقلال تهران و سايپا البرز امروز 23 آذر در سازمان ليگ برگزار شد که در پي آن سرمربيان دو تيم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در کنفرانس خبری پیش از بازی با سایپا گفت:  سایپا یک تیم بزرگ و با برنامه است و بعد از این که در بازی رفت لیگ از این تیم شکست خوردیم سعی کردیم از لحاظ روانی روی بچه ها کار کنیم.

وی ادامه داد: جام حذفی نیز مانند لیگ برتر برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و برای موفقیت در آن برنامه ریزی کرده ایم روی تیم سایپا نیز کار کرده ایم و شناخت خوبی از این تیم داریم.


قلعه نوعی در خصوص جدایی نکونام اذعان داشت: من برنامه 90 این هفته را ندیدم و از اتفاقات رخ داده در خصوص جدایی نکونام بی خبر هستم اما اگر مشکلي وجود دارد باید با نکونام صحبت کرده و مشکلش را حل کنیم.

وی در خصوص برنامه ریزی مسابقات جام حذفی نیز خاطر نشان کرد: پرسپولیس روز چهارشنبه باید در جام حذفی بازی کند اما تیم ما فردا (جمعه 24 آذر) چرا باید این اتفاق رخ دهد این برنامه ریزی می تواند به تیم ها ضربه بزند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: فیلم های یک بازیکن خوب برزیلی را دیده ایم و قرار است وي فردا برای انجام مذاکرات به تهران بیاید.

وی در خصوص جذب مجیدی نیز گفت: مجیدی سرمایه استقلال است و ما به وی پیشنهاد داده ایم که نیم فصل در استقلال حضور داشته باشد.

قلعه نوعی ادامه داد: در کل از نقل و انتقالات نیم فصل راضی هستم و بازیکنانی که از تیم جدا شدند به خواست خودشان رفتند و ما آنها را در لیست فروش قرار نداده بودیم. بازیکنان استقلال باید با قلبشان برای این تیم بازی کنند.


تقوی: سایپا در حال پوست انداختن است

بر اساس اين گزارش، سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز افزود: سایپا در حال پوس انداختن است و انرژی زیادی برای هر بازی دارد. در بازی فردا (جمعه 24 آذر ماه) هم مقابل استقلال از انگیزه بالایی برخورداریم و برای کسب سه امتیاز به ورزشگاه آزادی خواهیم رفت.
 
وی ادامه داد: نقطه قوت استقلال حضور قلعه نویی روی نیمکت این تیم است چراکه وی یک مربی مجرب و بسیار تاکتیکی است.
 
تقوی اذعان داشت: برای بازی استقلال هیچ مصدومی نداریم و تنها ایوبی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص نقل و انتقالات نیم فصل نیز تأکید کرد: متأسفانه مدیر عاملان و دلالان فوتبال با بازیکنانی که در لیست فروش ما قرار نگرفته اند، به طور پنهانی مذاکراتی انجام داده اند که این کار ناجوانمردانه ای است. چراکه کار آنها باعث می شود بازیکنان جوان ما با وسوسه های آنها از تیم جدا شوند.


 اشجاري: به استقلال آمدم تا آرامش داشته باشم

حسن اشجاري بازيكن جديد تيم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: استقلال نسبت به سپاهان تيم بزرگ تري است و همين موضوع كار را براي ما سخت خواهد كرد.
هواداران استقلال از بازيكنان تيم انتظارات بالايي دارند و من اميدوارم بتوانم انتظارات را برآورده كنم.

وي ادامه داد: براي رسيدن به آرامش به استقلال آمدم و هيچ مشكلي براي ادامه حضور در اين تيم ندارم.




محمدرضايي: مقابل سايپا گل بزنم خوشحالي مي‌كنم

عباس محمدرضايي ديگر بازيكن جديد استقلال نيز گفت: بازي سختي مقابل سايپا در جام حذفي خواهيم داشت من فصل پيش در سايپا توپ زدم و اگر در بازي فردا به ميدان بروم با انگيزه دو چندان بازي خواهم كرد.

وي تاكيد كرد: اگر مقابل سايپا موفق به گلزني شوم صد در صد خوشحالي خواهم كرد چرا كه الان من با استقلال قرارداد دارم و با تمام وجود براي اين تيم خواهم جنگيد.

محمدرضايي خاطرنشان كرد: خانواده من تماما استقلالي هستند و همين موضوع براي من ايجاد انگيزه خواهد كرد.




حاتمي: در استقلال به حقم مي رسم

فرزاد حاتمي ديگر بازيكن جذب شد استقلال در نيم فصل نيز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: من هميشه عملكرد خوبي در بازي هاي جام حذفي داشته ام و اميدوارم در بازي مقابل سايپا نيز فرصت حضوردر تركيب را پيدا كنم و بتوانم خودم را به كادر فني ثابت كنم.

وي در خصوص جدايي اش از تراكتورسازي نيز اذعان داشت: من با الويرا سرمربي تراكتورسازي هيچ مشكلي نداشتم و تنها با دستيار وي ويكتور دچار مشكل شده بودم و همين موضوع به منتقل شدنم به تيم بزرگ استقلال كمك كرد. اميدوارم در باشگاه استقلال به حقم برسم و بتوانم عملكرد صعودي داشته باشم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها