کد خبر: ۹۹۷۴۷
زمان انتشار: ۲۱:۰۰     ۲۳ آذر ۱۳۹۱
سرمربی داماش گیلان معتقد است نباید از تیم ایران در بازی‌های غرب‌ آسیا انتظار قهرمانی داشته باشیم
حميد درخشان

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی با داماش ایرانیان، اظهار داشت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست و تیم‌هایی که در رده پائین‌تر هستند، شناخت کمتری از آنها داریم و می‌خواهند خودشان را اثبات کنند. با انگیزه دو چندان بازی می‌کنند و ما هم از حریف شناختی نداریم. اگر با یک تیم برتری بازی داشتیم، می‌توانستیم حساب و کتابی بر روی آن باز کنیم. اما اکنون شناختی ندارم و بازی سختی فردا با داماش ایرانیان داریم. امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

سرمربی داماش در مورد اینکه چقدر جام حذفی را جدی گرفته است، گفت: ما با انگیزه قهرمانی وارد این مسابقات می‌شویم و قهرمانی دور از دسترس نیست، هدف ما فقط حضور در این مسابقات نبود. اگر می‌خواستیم چنین کاری کنیم انصراف می‌دادیم. در جام حذفی 50 درصد شانس دخیل است و 50 درصد هم شرایط مسابقه تعیین‌کننده است. ما برای فردا چند بازیکن مصدوم داریم که بروش، کوشکی، رحیمی و حاجتی مصدوم هستند که امیدوارم به نیم فصل دوم لیگ برتر برسند.


درخشان در مورد ناکامی ایران برابر تیم ده نفره بحرین در بازی‌های غرب‌ ‌آسیا گفت:‌ نباید از این تیم انتظار زیادی داشته باشیم. ‌این بازیکنان برای اولین بار بود که کنار هم بازی می‌کردند و نمی‌توان از آنها انتظار داشت که کار تاکتیکی خوبی را انجام دهند. بازیکنانی از لیگ برتر انتخاب کردیم و چند اسم کنار هم بودند بنابراین نباید توقع کار خارق‌العاده داشت و فوتبال اینگونه نیست که یک روزه یک تیم شکل بگیرد.

وی افزود: ما چند بازیکن را از لیگ به تورنمنت رسمی بردیم و نباید از آنها انتظار قهرمانی داشت. اگر می‌خواستیم این تیم در رقابت‌های غرب آسیا موفق شود، باید زودتر این تیم را تشکیل می‌دادیم و بازیکنان هفته‌ای دو روز در کنار هم قرار می‌‌گرفتند تا مسائل تاکتیکی مربی موردنظر را تمرین می‌کردند.

وی تصریح کرد:‌ طبیعی است که تیم ایران در بازی‌های غرب آسیا مشکل داشته باشد. اگر مربیان دیگر تصور دیگری از آن دارند، این تصور غلط است. این تیم می‌تواند پشتوانه خوبی برای تیم ملی ایران باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها