کد خبر: ۱۰۰۷۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۲۸ آذر ۱۳۹۱
بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در واکنش به نامه اخير علي مطهري به آيت‌الله جنتي در مورد عملكرد فتنه‌گران بيانيه‌اي را منتشر کرد.
به گزارش 598 به نقل از حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در واکنش به نامه اخير علي مطهري به آيت‌الله جنتي در مورد عملكرد فتنه‌گران بيانيه‌اي را منتشر کرد.

متن بیانیه بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«احساسات مردم را نباید در جهت ایجاد اختلاف تحریک کرد. از امروز تا روز انتخابات، هر کسى احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف به کار بگیرد، قطعاً به کشور خیانت کرده.» امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

سال‌ها پیش در میان ما انسان بزرگی می‌زیست که به «روشنگری» معروف بود. او کسی بود که برای اسلام و حکومت اسلامی و به پیروزی رسیدن کلمه حق و محو شدن کلمه باطل، بارها و بارها تلاش کرد و بارها و بارها سختی کشید. در نهایت نیز با تیر تیز نفاق و «تأویل بر اساس نفس» خون مبارکش بر زمین ریخت تا امام خمینی (ره) درباره او بگوید: «من اگر چه فرزند عزیزی که پاره تنم بود از دست دادم، لکن مفتخرم که چنین فرزندان فداکاری در ‏اسلام وجود داشته و دارد.»

در روزگاری که دشمنان خارجی و داخلی هر روز به تدبیری سعی دارند برای این کشور توطئه جدیدی ترتیب دهند، در شرایطی که این کشور باید انسان‌هایی تربیت کند تا بتوانند پیام اسلام را به گوش جهانیان مخابره کنند، در حالی که مردم این سرزمین همانند رشته کوهی استوار در مقابل آماج توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند؛ می‌بینیم که عدّه‌ای هنوز به دنبال «نفس» خود، خواهان کسب «شهرت» و «ماجراجویی» هستند.

افرادی که در ماجرای فتنه 88 که به درستی سال خون و اشک نامیده شده، سکوت کرده بودند و از اسلام آنها فقط «ابوموسی اشعری‌گری» باقی مانده بود، امروز داعیه‌دار اسلام علوی هستند و به نام امام علی(ع) خدومان این کشور را مورد هجوم قرار می‌دهند.

آقای علی مطهری! اگر شما نمی‌دانید که وظیفه شورای نگهبان احراز صلاحیت افراد است نه رد صلاحیت آنها، اگر شما نمی‌دانید از شرایط احراز صلاحیت « التزام عملی به ولایت فقیه» است، اگر شما نمی‌دانید یا بهتر بگوییم نمی‌خواهید بدانید چه کسانی بر ضد قانون (نه حتّی امر ولی) و بر ضد شرع مقدّس، اسلام در سال 88 چه اقداماتی کردند و کشور را برای حداقل 8 ماه درگیر کردند؛ وظیفه دارید که بر طبق گفته شرع، مسئولیت خود را ترک گویید تا افراد شایسته‌تری بر این مسند تکیه زنند.

کسانی که به امام حسین که شرف و افتخار تشیع است توهین می‌کنند، جایگاهی در حکومت اسلامی ندارند، چه رسد به آن که احراز صلاحیت نیز بشوند. کسانی که تمامی رفتارهایشان را سگانی همچون آمریکا، انگلیس و اسرائیل ترتیب می‌دهند و از طرف دیگر، دم از اسلام و حق‌طلبی می‌زنند؛ مصداق واقعی «منافق» هستند و طبق اندیشه شهید والامقام «مرتضی مطهری»، که همانا اندیشه اسلام است،‌چنین کسی محکوم به شدیدترین نوع مجازات است. اگر افرادی که طبق گفته امام خمینی(ره) «مفسد فی‌الارض» هستند [ر.ک. جلد 14 صحیفه امام، اهمیت مجلس شورای اسلامی و بیان وظایف نمایندگان مجلس] امروز زنده‌اند و می‌توانند از امکانات استفاده کنند، به دلیل لطف حکومت اسلامی به واسطه خدمات پیشین آنان است. آیا برای اثبات چنین جرم‌های عمومی و بزرگی که می‌خواست باعث نابودی اسلام شود به دادگاه نیاز است؟ آیا چنین افرادی حق دارند دوباره فکر حضور در انتخابات به‌ سرشان بیفتد؟

بهتر است آقای مطهری یکبار هم که شده قانون اساسی را مطالعه و شرایط احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را مرور کنند تا بار دیگر که قلم بدست گرفته و استوانه‌ها و بزرگان نظام را خطاب قرار می‌دهند دچار چنین اشتباهات فاحشی نشوند.

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام می‌دارد که با توجّه به وظیفه سنگینی که ولی امر مسلمین بر دوش آن نهاده است، با عزمی راسخ و عملکردی آگاهانه در مقابل کسانی که به هر دلیلی سعی دارند فضای کشور را آلوده کنند و خاطر مردم عزیز را آزرده کنند و به لطایف‌الحیل ایجاد اختلاف کنند، می‌ایستد و اجازه نمی‌دهد تجربه فتنه 88 این بار به دست عوامل داخلی (که خود نمی‌دانند بازیچه دست بیگانه شده‌اند) اتّفاق بیفتد.

انّ الله بما تعملون خبیر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۱
۴
۰
ممنون بسیجیای عزیز
یاسین تو گوشش بخونید شاید موثر بیفته
پاسخ
عبداه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۴ - ۲۸ آذر ۱۳۹۱
۰
۴
سلام خیلی راحت است انسان بایک موضوعی که بایداثبات شود انرا اثبات شده فرض کند بقیه مسایل را بران استوار سازدشمادانشجویان محترم چنین فرض میکنید مگرمحترمان شورای نگهبان معصومند؟صرف نظرانهاکافی نیست نیاز به ادله میباشد درغیر اینصورت همه برهرکاری مجاز است مطهری خوب میفهمد شیطان استبدادخیلی اهسته میاید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها