کد خبر: ۱۰۱۴۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۰۱ دی ۱۳۹۱
امام جمعه یاسوج گفت: ملت ایران از همه توطئه‌های آشکار و نهان آمریکا خبر دارد و دست چدنی آمریکا را که به بهانه دوستی دراز شده، می‌شکند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با دعوت به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: همه این مشکلاتی که اکنون در جهان توسط استکبار جهانی شاهد آن هستیم ارتباط مستقیم با بی‌تقوایی سران این رژیم‌های استکباری دارد.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به دشمنی کشورهای استکباری با سوریه و دلایل این همه دشمنی با مردم مظلوم این کشور اشاره کرد و گفت: آن‌ها تنها به دلیل ایستادگی سوریه در مقابل رژیم صهیونیستی این چنین عناد ورزی می‌کنند.

وی سوریه را یکی از محورهای مقاومت در برابر زیاده‌خواهی رژیم صهیونیستی دانست و گفت: نقش سوریه در شکست اسرائیل در جنگ‌های سه‌گانه 33، 22 و هشت روزه بارز است.

حجت‌الاسلام حسینی اقدامات تروریستی در این کشور مسلمان با اجیر کردن تروریست‌ها را لکه ننگی در دامان آمریکای مدعی حقوق بشر دانست و گفت: سوریه به حتم از این آزمون سربلند بیرون خواهد آمد و روسیاهی و شکست در آن نصیب آمریکا و صهیونیست‌ها خواهد شد.

خطیب جمعه شهر یاسوج از بحث مذاکره دروغین آمریکا که هیچ گونه نیت خیری در آن نیست سخن به میان آورد و گفت: مدتی است که آمریکایی‌ها دوباره بحث مذاکره مستقیم را پیش کشیده‌اند که به یقین توطئه‌ای دیگر در آن نهفته است.

حسینی تصریح کرد: ولی آن‌ها باید فهمیده باشند که ملت و دولت و ارکان حاکمیتی ایران اسلامی سال‌های سال است که به توطئه‌های آن‌ها پی برده‌اند و مذاکره یک طرفه را هرگز نخواهند پذیرفت.

امام جمعه یاسوج گفت: آن‌ها می‌خواهند طبق معمول در هر مذاکره‌ای تنها اهداف خودشان تأمین شود  که ملت ایران زیر بار چنین ننگی نخواهد رفت.

حسینی به دست چدنی و دروغین آمریکا که برای مذاکره با ایران دراز شده اشاره کرد و گفت: مردم ایران این دست پلید چدنی را خرد خواهد کرد و هرگز با چنین وضعیتی که آمریکا ایجاد کرده حاضر به مذاکره نیست.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از مذاکره ایران با هر کشوری که ایران و منافعش را به رسمیت بشناسد سخن به میان آورد و گفت: آمریکا تاکنون حاضر به رعایت این اصل نشده و به همین خاطر باید پشت درب‌ها بماند و مواضع خصمانه خود را اصلاح کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۶ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۰
۰
آورین آورین
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها