کد خبر: ۱۰۱۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۱۵ اسفند ۱۳۸۹
"عماریون"- مهاجرانی در اظهاراتی که از زبان امثال ایشان کمتر شنیده شده بود از استقلال بی نظیر ایران و عدم وابستگی کشور به شرق و غرب سخن ميگويد و ميرسد به آن جا كه ميگويد آيت الله خامنه اي را خوب ميشناسد و ميداند كه در تمام كارنامه ي اقتصادي خودش و اقوامش، نقطه ي سياه كه هيچ، حتي يك نقطه خاكستري هم نميتوان يافت.

این سخن در حالی از زبان یک منتقد یا بهتر بگوییم معاند نظام خارج میشود که همفکران و بسیاری از پیروان ایشان تلاش گسترده ای را برای سیاه نمایی اقتصادی ایشان و خاندانشان شروع کرده اند . اما صحبت های مهاجرانی نشان میدهد حتی اگر در ظاهر هم سعی در تاریک نمایی سران نظام شود اما در بین خودشان به دروغ بودن ادعاهای خود واقف بوده و صرفا برای فریب افکار عمومی این مطالب را نشر میدهند .

نکته جالب انتقادهای گسترده ای است که از این موضع گیری مهاجرانی در بین سران ضدانقلاب شده است و حتی عده ای برای اینکه این اختلاف را پوشش دهند با تفسیرهای عجیب و غریب این اعتراف مهاجرانی را به سقوط قریب الوقوع نظام جمهوری اسلامی مرتبط دانسته اند ! پیش تر از این نیز برخی اظهارنظر های خاتمی که در آن تلویحا از نظام حمایت و به تندروی های جریان فتنه اعتراض کرده بود مورد انتقاد شدید جریان های افراطی ضدانقلاب قرار گرفته است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
طلا كه پاكست اگر هم نگويند طلاست، طلاست. او مشكست كه بوئيده است، گرچه عطار نگويد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها