کد خبر: ۱۰۲۲۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۰۴ دی ۱۳۹۱
زمان و محل اکران آثار سومین جشنواره مردمی عمار در مشهد اعلام شد.
به گزارش 598 و براساس اعلام دبیر اکران جشنواره عمار در مشهد، آثار این دوره جشنواره از چهارم تا هشتم دی ۱۳۹۱ در تالار رازی واقع در دانشگاه ۱۸ به نمایش گذاشته خواهد شد. همچنین همزمان منتخبی از آثار در فرهنگسرای فناوری و رسانه و نیز فرهنگسرای انقلاب اسلامی اکران می شود. اختتامیه جشنواره عمار در مشهد نیز برای روز نهم دی ۹۱ در حال برنامه ریزی است.

جشنواره سوم به همت دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مشهد و با مشارکت فرهنگسرای فناوری و رسانه، فرهنگسرای انقلاب اسلامی و کانون فیلم باران دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود. همچنین اکران‌های مردمی سومین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار همزمان با سراسر کشور، در بیش از ۳۰ نقطه مشهد هماهنگ شده است.

گفتنی است جلسه هماهنگی اکران کننده های مردمی جشنواره عمار در استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی شنبه برگزار گردید. در این نشست، دبیر جشنواره فیلم عمار در مشهد با بیان این که ثواب برنامه روز نخست جشنواره به روح شهید ابراهیم اصغرزاده تقدیم می شود، جزئیات برنامه افتتاحیه و اکران های روز اول را که در سالن رازی برگزار می شود به شرح زیر اعلام کرد:


همزمان با اکران در سالن رازی واقع در خیابان دانشگاه ۱۸، فرهنگسرای فناوری و رسانه(انتهای آب و برق)و فرهنگسرای انقلاب اسلامی(پنجتن ۴۵) نیز به نمایش آثار جشنواره عمار خواهند پرداخت. اکران های مردمی جشنواره نیز تا کنون در بیش از ۸۵ نقطه شهر مشهد پیش بینی شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها