کد خبر: ۱۰۲۴۳۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۰۵ دی ۱۳۹۱
به گزارش 598 به نقل از مهر: شبکه المنار، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در دیدار اخضر الابراهیمی نماینده سازمان ملل در سوریه با وی، بر تمایل دولت این کشور بر موفقیت تلاشهایی که به نفع ملت سوریه و حافظ حاکمیت و استقلال سوریه است، تاکید کرد.
از سوی دیگر تلویزیون سوریه گزارش داد: طرفین در این دیدار درباره همکاری میان دولت سوریه و نماینده سازمان ملل رایزنی کردند.
 
سانا نیز اعلام کرد: در این دیدار، بثینه شعبان مشاور سیاسی و رسانه ای رئیس جمهوری سوریه و ولید المعلم وزیر خارجه و فیصل المقداد معاون وی حضور داشتند.
 
از سوی دیگر آناتولی آنطونوف معاون وزیر دفاع روسیه اعلام کرد: روسیه نیروهای ویژه به سوریه اعزام نکرده و همه اخبار نقل شده در این باره کذب است.
 
وی افزود: روسیه کارشناسان امور دفاع هوایی به سوریه اعزام نکرده است و همه اخبار موجود دروغ رسانه هاست.
 
معاون وزیر دفاع روسیه با اشاره به پایبنندی روسیه به قراردادهای قبلی خود با سوریه بیان کرد: روسیه سلاح هجومی به سوریه صادر نمی کند.
 
خبر دیگر اینکه سرگئی مارکف سخنگوی رسانه ای سفارت روسیه در دمشق با اشاره به برخی اخبار درباره به کارگیری سلاح شیمیایی از سوی ارتش سوریه در نزدیکی حمص گفت : سفارت روسیه در دمشق چنین اطلاعاتی دریافت نکرده است، اما در این باره تحقیق می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها