کد خبر: ۱۰۲۵۲
زمان انتشار: ۱۶:۲۷     ۱۶ اسفند ۱۳۸۹
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، بعد از اینکه دکتر علی مطهری مکررا در اظهارات و نوشتارهای خود  راز تمام مشکلات سابق و جاری کشور را در مناظرات انتخاباتی دکتر احمدی نژاد نهفته دانست و در اظهاراتی عجیب از دستگاه قضائی خواست تا به پرونده رئیس جمهور منتخب ملت همزمان با اتهامات سران فتنه رسیدگی کند و این سخنان و اظهارات نسنجیده  وی موجب گردیده تا رسانه های ارزشی و انقلابی کشور از وی بعنوان فردی بی بصیرت و غیرلایق برای سمت نمایندگی یاد کنند ، اینبار حجت الاسلام سیدرضا اکرمی یکی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که وی نیز همچون علی مطهری ابتدا با کسوت اصولگرایی پا به عرصه انتخابات مجلس گذاشت امّا با ورود به این جایگاه به کلی خط و مشی خویش را تغییر داد و از حامیان و مبلغان میرحسین موسوی در جریان انتخابات دهم ریاست جمهوری گردید، به بهانه ای دیگر منشاء تمام مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی و همچنین بداخلاقی و عصبانیت خویش را قوه مجریه دانست!

اکرمی گفت: زمانی كه لایحه بودجه با 75‌روز تاخیر به دست مجلس می‌رسد چگونه می‌توان 536 هزار میلیارد تومان را در حدود یك ماه كه در آن روز جمعه و تعطیلات وجود دارد، بررسی كرد، دولتمردان چرا لایحه را دیر به مجلس می‌آورند كه ما را عصبی و بداخلاق كند!

سید رضا اكرمی درباره افزایش بداخلاقی در فضای كشور، گفت: مدتی است كه در جامعه شاهد بداخلاقی چه در قالب كلمات، چه در قالب اعمال و رفتار و چه در قالب اندیشه و انگیزه هستیم و برخی به سادگی به دیگران برچسب زده و آنها را حذف می‌كنند.

وی با بیان اینكه توهین در حال تبدیل شدن به یک رویه در جامعه است،گفت: در این مدت شاهدیم كه توهین چه در خطبه‌ها چه درخطابه‌ها، چه در مقاله و چه در برخوردهای خودمانی توسعه پیدا كرده است.

وی همچنین در ادامه افزود: از سوی دیگر برخی افراد حاضر نیستند كه برخی حرف‌ها از جمله اینكه در جامعه 2 میلیون معتاد و چند میلیون بیكار وجود دارد را بشنوند.

عضو كمیسیون فرهنگی مجلس به نقش دستگاه اجرایی در كاهش این مشكلات پرداخت و با اشاره به تاخیر دولت در ارائه لایحه بودجه 90، اظهار كرد: زمانی كه لایحه بودجه با 75‌روز تاخیر به دست مجلس می‌رسد چگونه می‌توان 536 هزار میلیارد تومان را در حدود یك ماه كه در آن روز جمعه و تعطیلات وجود دارد، بررسی كرد، دولتمردان چرا لایحه را دیر به مجلس می‌آورند كه ما را عصبی و بداخلاق كند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: زمانی كه هواپیما با تاخیر مواجه می‌شود كادر پرواز از مسافران عذرخواهی می‌كند حال آنكه رئیس‌جمهور لایحه را با 75 روز تاخیر به مجلس می‌آورد نه تنها عذرخواهی نمی‌كند، بلكه با لحن شوخی و جدی نمایندگان را تهدید(!) می‌كند كه اگر بودجه 90 را تا پیش از تعطیلات به دولت ندهید همسران تان شما رابه منزل راه نمی‌دهند.

اكرمی از وضع پوشش برخی بانوان نیز انتقاد كرد و افزود: زمانی كه از خیابان عبور می‌كنیم شاهد هستیم كه روز به روز وضع پوشش زنان و دختران ما بدتر می‌شود. سابقا به یاد داریم كه در زمستان پوشش بهتر می‌شد، اما در حال حاضر وضع پوشش در زمستان بد است و در بهار و تابستان بدتر می‌شود.

گفتنی است سیدرضا اکرمی رئیس شورای سیاستگذاری جبهه اصولگرایان(!) حامی میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸ بود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها