کد خبر: ۱۰۲۶۴۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۰۵ دی ۱۳۹۱
پیکر نیما نهاوندیان در میان اندوه خانواده، دوستان، مجریان و همکارانش، به سمت قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا (س) بدرقه شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مراسم تشییع پیکر این مجری جوان تلویزیون، سه‌شنبه (ششم دی ماه) از مقابل ساختمان شبکه دو سیما برگزار شد.

در اطراف ساختمان شبکه دو بنرهایی نصب شده بود که جملاتی چون «خیلی سختی کشید، خیلی زیاد، اهل گلایه هم نبود» و ... به چشم می‌خورد.

مراسم تشییع پیکر نیما نهاوندیان

اجرای مراسم تشییع را نیما کرمی، مجری صداوسیما و از همکاران نهاوندیان برعهده داشت.

این مجری تلویزیون با اندوه و غم فراوان درباره‌ی نیما نهاوندیان اظهار کرد: لبخندهای دلنشین نیما را هیچکس فراموش نمی‌کند. حس مثبت نیما در ذهن همه نقش بسته است.

*** مدیر شبکه دو: دیگر از آن رفتار مهربان نیما بی‌خبر می‌مانیم

مراسم تشییع پیکر نیما نهاوندیان

در ابتدای این مراسم علی بخشی‌زاده، مدیر شبکه دو سیما در سخنانی کوتاه و حزن‌انگیز گفت: دیگر صدای گرم و زیبای نیما را نمی‌شنویم. دیگر از آن رفتار مهربانش بی‌خبر می‌مانیم، نیما خاطرات خوبی را در شبکه دو به جای گذاشت.

او در ادامه صحبت‌هایش، جمله‌ای از کتاب نهج‌البلاغه قرائت کرد و گفت: باید طوری در زندگی رفتار کرد که اگر مردیم، مردم برایمان بگریند و به ما تمایل داشته باشند.

بخشی‌زاده در پایان صحبت‌هایش از خداوند منان برای نیما جایگاه بسیار نورانی را مسالت کرد و به بازماندگان این مجری جوان تسلیت گفت.

***

در بخش دیگری از این مراسم دکتر مسعود احمدی افزادی، مدیر شبکه شما نیز در سخنانی کوتاه با اشاره به اینکه به عنوان همکار قدیمی در صداوسیمای مرکز گلستان با نیما همکار بوده است، خاطرنشان کرد: همکاران صدا و سیما اکنون در مرکز گلستان داغدارند؛ به این دلیل که نیما در دل همه جای داشت.

او در پایان سخنانش گفت: امیدواریم خداوند روح بزرگ نیما را مرحمت کند.

*** نیما مدتی بود کنار بود و هیچ‌کس از او خبر نداشت

در مراسم تشییع پیکر نیما نهاوندیان - مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون - همچنین جمعی از ورزشکاران و مدیران ورزشی حضور داشتند. حمید استیلی و فرشاد پیوس از جمله بازیکنان فوتبال حاضر در این مراسم بودند.

بهرام افشارزاده (دبیر کل کمیته ملی المپیک)، افشین داوری (رییس فدراسیون دوومیدانی)، ارشدی (خزانه‌دار کمیته ملی المپیک)، شاه‌کرمی (رییس ورزش وزارت نفت)، حسن رنگرز (نایب رییس فدراسیون کشتی) و عیسی اسحاقی (مدیر کل اسبق روابط عمومی سازمان تربیت بدنی)، حسین جلالی (رییس اسبق فدراسیون دوومیدانی) و تیمور قیاسی (پیشکسوت دوومیدانی) از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

مراسم تشییع پیکر نیما نهاوندیان

به گزارش ایسنا، حمید استیلی در سخنانی ضمن تسلیت به جامعه‌ی ورزشی، رسانه و پدر و مادر این مجری ورزشی، در مطالبی کوتاه تصریح کرد: امیدواریم زمانی که هستیم، قدر همدیگر را بدانیم؛ نیما از مجریان توانا بود ولی مدتی بود کنار بود و هیچ کسی از او خبر نداشت.

استیلی در ادامه گفت: ان‌شاءالله خداوند عاقبت همه را به خیر کند.

*** پیمان یوسفی: نیما صریح‌اللهجه بود

پیمان یوسفی، دیگر مجری تلویزیون و گزارشگر مسابقات فوتبال، فرد دیگری بود که در این مراسم سخنرانی کرد.

او ضمن تسلیت به خانواده و همکاران نیما نهاوندیان، به خصوصیات اخلاقی آن مرحوم اشاره کرد و گفت: نیما صریح‌اللهجه بود و برنامه‌هایش نیز چالشی بود. اگرچه جلو دوربین با کسی تعارف نداشت اما پشت دوربین خیلی لطیف بود. مرگ حق است اما دوری او برای ما خیلی زود بود.

مراسم تشییع پیکر نیما نهاوندیان

*** نیما، همیشه عاشق دوربین و تلویزیون بود

در بخش پایانی این مراسم، سینا برادر نیما نهاوندیان در سخنانی کوتاه با چشمانی گریان و صدایی لرزان، ضمن تشکر از حضور همه دوستان و همکاران نیما، گفت: نیما پسری فداکار، با ایمان و دوست‌داشتنی بود. ارتباط خاصی هم با هم داشتیم. آرزوی آسایش را در دنیای ابدی برای او دارم.

پوریا تابان در بخشی از این مراسم به خبرنگار ایسنا گفت: نیما، همیشه عاشق دوربین و تلویزیون بود. اگرچه در رادیو نیز گویندگی می‌کرد اما «عشق دوربین» بود.

***

به گزارش ایسنا، در این مراسم همچنین حضور کاظم احمدزاده، فرزاد حسنی، نیما کرمی، محمد مسلمی، مجید قناد، مهران امامیه، حامد جوادزاده، مهدی واعظی، عوامل و دست‌اندرکاران برنامه «دورخیز» و دوست صمیمی او پوریا تابان، در کنار خانواده نیما نهاوندیان چشمگیر بود.

در مراسم تشییع پیکر نیما نهاوندیان، جهانگیر کوثری، مجری و تهیه‌کننده‌ی سابق برنامه‌ی «ورزش از نگاه دو» غایب بود. کوثری که زمانی با وی همکار بوده است، پس از اعلام خبر درگذشت نهاوندیان، حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.

در پایان این مراسم، پس از برپایی نماز میت، پیکر مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون در میان اشک‌های مادر، برادر، خواهر و دوستان و همکارانش، به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر نیما نهاوندیان

طبق اعلام، مراسم ترحیم نیما نهاوندیان که در سن 31 سالگی بر اثر خونریزی مغزی درگذشت، از ساعت 14:30 روز چهارشنبه 6 دی‌ماه جاری در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها