کد خبر: ۱۰۲۷۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۰۶ دی ۱۳۹۱
اعضای تیم استقلال، برای بازی های لیگ آماده می شوند و این درحالی است که اعضای این تیم،با شرایط و حواشی بسیار زیادی روبرو هستند، آخرین اخبار استقلال را در این خصوص بخوانید.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،اعضای تیم استقلال در حالی برای بازی اول لیگ آماده می شوند که این تیم حواشی بسیار زیادی را پشت سر می گذارد و این موضوع اوضاع را برای این تیم تغییر داده است زیرا استقلال با قهر و حواشی چند بازیکن تیم خود روبروست که این بحث ها توانسته است شرایط تیم و اوضاع کلی استقلال را تحت تاثیر قرار دهد.

اعضای تیم استقلال در تلاش هستند تا مشکلات را حل کرده و اوضاع را با تغییراتی عمده روبرو سازند،این موضوع باعث این شده است که بحث ناراحتی جواد نکونام از مهدی رحمتی مطرح شود،این دو بازیکن بر سر بازوبند کاپیتانی با مشکلاتی روبرو شدند که این مباحث مطرح شد،اما عنوان شد که نکونام برنامه ای برای دریافت بازوبند ندارد و رحمتی قرار است این وظیفه را عهده دار باشد، اما در حال حاضر باز هم این موضوع عنوان شده است و حتی اعلام شده که نکونام از رحمتی دلخور است و این موضوع در تیم مطرح شده تا مورد بررسی کامل قرار بگیرد.

عنوان شده است که بدلیل دوری استقلال از حواشی بسیار زیاد اعلام شده است که آبی ها خواستار هم اتاقی بودن نکونام و رحمتی شدند تا شک و شبهه ها در خصوص اختلاف و مشکلات ایندو حل و فصل شود و دیگر عنوان و مطرح نگردد.

این موضوع در حالی عنوان شده است که آبی ها مدعی شدند هیچ اختلافی بین اعضای این تیم وجود ندارد و بازیکنان در تلاش هستند که شرایط را به نفع استقلال پیش ببرند و تیم را به شرایط مطلوب برسانند و اختلافاتی که مطرح شده است،در این میان بی پایه و اساس است.

قرار است از این پس دروازه بان و هافبک تیم استقلال که در تیم ملی نیز با یکدیگر حضور دارند و در ترکیب تیم ملی در کنار یکدیگر به میدان می روند استقلال را همراهی کنند و در یک اتاق برای بازی های استقلال آماده شوند زیرا به عقیده این تیم بازیکنان استقلال تنها یک هدف دارند و این هدف برای رسیدن تیم به شرایط مطلوب است و حواشی در این اتفاقات تاثیری ندارد.

*بازگشت آرش برهانی به ترکیب استقلال

امیر قلعه نوعی،سرمربی تیم استقلال،با شرایط خاص اعضای این تیم را همراهی می کند و در تلاش است که نقاط ضعف این تیم را در نقاط مختلف مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد از طرفی،عنوان شده است که شرایط برای وی در برخی تیم ها مانند خط حمله زیر ذره بین قرار دارد زیرا وی در نیم فصل اول از این اتفاق ضرر دیده است و این موضوع باعث این است که با شرایط خاص اعضای تیمش را در خط حمله انتخاب و تعیین کند.

براساس این گزارش، امیر قلعه نوعی در دو بازی گذشته که تیمش در جام حذفی برگزار کرده است،از ترکیب متفاوتی در خط حمله استفاده کرده است و سعی در محک زدن اعضای جدید خط حمله اش داشت این اتفاق افتاد و امیر قلعه نوعی در دو بازی گذشته چنین شرایط را رقم زد،اما قرار است تیم وی در بازی های لیگ به میدان برود و وی نیاز در ترکیب هماهنگ در خط حمله اش دارد.

به همین دلیل امیر قلعه نوعی تصمیم گرفته است که شرایط را طور دیگری پیش ببرد و وی به آرش برهانی در بازی دوم جام حذفی استراحت داد اما برای بازی در لیگ قرار است برهانی در ترکیب استقلال به میدان رفته و این تیم را همراهی کند زیرا امیر قلعه نوعی به حضور وی به عنوان مهاجم ثابت خود در نیم فصل نیاز دارد.

آرش برهانی به یک گل نیاز دارد تا رکورد خود را در استقلال حفظ کرده و براساس این رکوردزنی شرایط متفاوتی را در استقلال بدست بیاورد.

اما مربیان استقلال برای ثابت بازی کردن هیچ یک از مهاجمان این تیم به اعضای خط حمله استقلال قولی ندادند و بحث حضور بازیکنان جدید و قدیم در ترکیب خط حمله عاملی است که عنوان می شود در آینده موجب ایجاد مشکلاتی درتیم است که امیر قلعه نوعی در این خصوص با شرایط سختی روبرو است و با اوضاع متفاوتی دست و پنجه نرم می کند تا حواشی را در خط حمله کنترل کند.

*تکذیب خبر اختلاف با بازیکنان؛ جباری و برهانی از صبح مدعیان بازوبند جدا شد

اعضای تیم استقلال برای بازی با حریف خود آماده می شوند،اما این در حالی است که اعضای این تیم با حواشی و حرف و حدیث های بسیار زیادی روبرو هستند که تا بحال نتوانستند براساس آن به نتیجه ایده آل برسند.
براساس این گزارش،اعضای تیم استقلال مدعی هستند که حفظ و آرامش در این تیم اهمیت و ارزش بسیاری دارد و این موضوع اوضاع را برای این تیم تغییر دهد.

این در حالی است،که آبی ها با حواشی بسیار زیادی  با حضور چند بازيكن تيم روبرو شدند كه اوضاع را براي اين تيم تغيير داده است، از طرفي بحث كاپيتاني و بحث هاي مطرح شده عامل اين است كه سرمربي اين تيم خواستار ايجاد آرامش هستند اما اين اتفاق براي آبي ها رقم نمي خورد زيرا اعضاي اين تيم اعلام كردند كه بحث كاپيتاني كاملا براي اين تيم دردسر ساز شده است.

اما در اين ميان با اينكه اعلام مي شد اين تيم مدعيان بسيار زيادي دارد اما آرش برهاني و مجتبي جباري در اين خصوص ادعايي ندارند اين بازيكنان اعلام كردند كه هيچ ادعايي در اين خصوص ندارندو اعلام كردند كه شرايط براي دريافت بازوبند را ندارند زيرا نمي خواهند با ايجاد حرف و حديث و حاشيه در تيم مشكل ساز شوند.

* ساموئل، بيك زاده و بائو از سفر جا ماندند

اعضاي تيم استقلال با شرايط خاص براي حضور در بازي با آلومينيوم هرمزگان آماده شود اين تيم با اوضاع خاصي براي بازي با حريف خود آماده مي شود و اين موضوع شرايط را براي اعضاي اين تيم متفاوت پيش مي برد.

اعضاي تيم استقلال بدون سه بازيكن اصلي خود به هرمزگان سفر كردند.

بر اساس اين گزارش، اعضاي تيم استقلال براي حضور در اين ديدار آماده مي شوند اما چند بازيكن، اين تيم براي ديدار فوق حضور ندارند و نمي توانند استقلال را همراهي كنند.

اين تيم ازحضور چند بازيكن خود در اين ديدار محروم است ساموئل محروم است و بدليل سه كارتي كه در ديدارهاي نيم فصل اول دريافت كرد نمي تواند در اين ديدار همراه آبي ها باشد از طرفي بيك زاده مصدوم است و نمي تواند در تركيب استقلال به ميدان برود اين بازيكن مشغول درمان پاي مصدوم خود است و نمي تواند همراه آبي ها باشد از طرفي ميثم بائو نيز مصدوم است و هنوز آماده حضوردر تركيب استقلال نيست اين بازيكن كه در كمپ نام حجازي بصورت اختصاصي تمرينات خود را دنبال مي كند تا براي بازي هاي استقلال آماده شود.

* ادعاي استقلالي ها؛ سازمان ليگ تنها با ما لجبازي مي كند

اعضاي تيم استقلال براي بازي هاي چند روز اخير خود دچار مشكلات جدي شدند و اين در حالي است كه اعضاي اين تيم، با شرايط خاص روبرو هستند كه مشكلات بسيار زيادي را براي اين تيم رقم زده است.

آبي ها اعتراض خود را حتي پس از سفر به بندر هرمزگان نيز اعلام كردند.

بر اساس  اين گزارش، اعضاي تيم استقلال در حالي راهي بندر شدند كه براي بازي با حريف خود با شرايط خاص روبرو هستند، اعضاي اين تيم به سازمان ليگ معترض شدند و اعلام داشتند كه اين بازي ها براي تيم استقلال ارزش و اهميت بسيار زيادي دارد اما ناهماهنگي و مشكلاتي كه براي اين بازي ايجاد شد شرايط را براي اعضاي تيم استقلال تغيير داد، اعضاي تيم استقلال اعلام كردند كه سازمان ليگ در خصوص ايجاد شرايط ايده آل براي حضوردر بازي هفته اول ليگ در نيم فصل دوم با مشكلاتي روبرو شدند كه مسئولان در سازمان ليگ با آن ها مخالفت كرده و قصد دارند لجبازي كنند، اين در حالي است كه استقلالي ها عنوان كردند در حاليكه مسئولان بايد با آن ها هماهنگي مي داشتند اما مخالفت هاي ايجاد شده شرايط را براي استقلال تغيير داده است و اين تيم را با شرايط خاص روبرو كرده است كه كاملا‌ به ضرر اين تيم است آبي ها اعلام كردند، مسئولان در سازمان ليگ، با اوضاعي روبرو شدند كه قصد ندارند موافقت خود را با برنامه هاي مسئولان اعلام كنند.

* نكونام به اردو آمد و با قلعه نوعي و رحمتي آشتي كرد

جواد نكونام با شرايط خاص براي همراهي تيم استقلال روبرو شد وي حضور در تمرينات تيم استقلال را از دست داد اين بازيكن كه شايعه قهر و جدايي اش از تيم استقلال مطرح شد كه شرايط به ضرر اين تيم پيش برود، اما جواد نكونام سرانجام پس از گذشت دو سه روز از غيبتش در تمرينات به اردوي استقلال بازگشت.

بر اساس اين گزارش، جواد نكونام سرانجام پس از گذشت مدتي به تمرينات استقلال بازگشت اما پيش از حضور وي در اردوي استقلال وي با علي فتح الله زاده ملاقات كرد و پس از گفتگو با وي به تمرينات استقلال رفت طي چند روز گذشته حرف و حديث در خصوص عدم حضور جواد نكونام مطرح بود، و امير قلعه نوعي نيز دلخوري خود را اعلام كرده بود اما اين اتفاق در شرايط رخ داد كه نكونام پس از حضور در اردوي تيم استقلال در آغوش امير قلعه نوعي قرار گرفت و مشكلاتش را با وي حل و فصل كرد.

اين بازيكن قصد دارد در اين تيم بماند و وي حتي با دروازه بان تيم استقلال نيز گفتگو كرد تا مشخص شود كه مشكل خاصي ما بين وي و رحمتي وجود ندارد اما عنوان شده است كه نكونام با رحمتي مشكل دارد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها