کد خبر: ۱۰۲۹۸۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۰۷ دی ۱۳۹۱
به بهانه گزارش همایش جبهه پایداری/
هرکسی این جمله را ببیند آیا جز این می پندارد که یا حضرت علامه با این سخنرانی اقدام به فریبکاری کرده اند یا به فریبکاری در عرصه ی سیاسی صحه گذاشته اند و مشروعیت بخشیده اند؟
روزنامه ی زنجیره ای اعتماد که در روزهای فتنه از عوامل اصلی مطبوعاتی فتنه و بود و صدقه سر فتوّت جمهوری اسلامی توانسته است فعالیت دوباره ای را از سر بگیرد، در اقدامی ژورنالیستی و به دور از هرگونه اخلاق و انصاف و دیانت و در یک کلام طی یک سیاست ماکیاولی و ضد دین، در پوشش صحبت های علامه مصباح یزدی در همایش جبهه ی پایداری به گونه ای عمل کرد که در وهله ی اول دهان هر انسان آزاده ای را باز خواهد گذاشت!

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، تیتر این روزنامه در روز سه شنبه مورخ پنجم دی ماه، یک روز بعد از برگزاری همایش جبهه پایداری، برای پوشش این رویداد آن هم در صفحه ی اول این است: « آيت‌الله مصباح ميهمان ويژه كانديداهاي احتمالي / كار سياست بازي بدون فريبكاري نمي‌شود» جمله ی اول به عنوان تیتر اصلی و جمله ی دوم به عنوان زیر تیتر در این روزنامه به کار گرفته شده است.

هرکسی این جمله را ببیند آیا جز این می پندارد که یا حضرت علامه با این سخنرانی اقدام به فریبکاری کرده اند یا به فریبکاری در عرصه ی سیاسی صحه گذاشته اند و مشروعیت بخشیده اند؟ اما قضیه آن جا جالب تر می شود که به متن خبر مندرج در این روزنامه ی سابقاً (و یا شاید مستقبلاً) فتنه گر، مراجعه کنیم. در پاراگراف اول این خبر امده است:


«در حالي كه برخي چهره‌هاي راست سنتي مانند عسكراولادي طي استراتژي جديد در حال مرزبندي‌هاي جديد با ‏محمود احمدي‌نژاد هستند. همايش جبهه حاميان احمدي‌نژاد (جبهه پايداري) با حضور و سخنراني آيت‌الله مصباح‌يزدي روز گذشته ‏در سالن شهيد رجايي دانشگاه تربيت مدرس به بهانه بزرگداشت 9 دي برگزار شد تا نو اصولگرايان بازي انتخاباتي خود را پيش از ‏هم‌كيشان سنتي خود در جامعتين (جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين حوزه علميه قم) و احزاب ريشه‌دار اين جناح مانند حزب ‏موتلفه آغاز كرده باشند. بررسي مصاديق انتخاباتي، محور همايش روز گذشته تشكل مورد حمايت آيت‌الله مصباح‌يزدي بود؛ همايشي ‏كه جداي از اعضاي سرشناس جبهه پايداري يك ميمهان ويژه هم داشت؛ غلامعلي حدادعادل. ‏»

از این می گذریم که همایش جبهه پایداری در سالن شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد نه سالن شهید رجایی و باز هم از این می گذریم که آیت الله مصباح به عنوان یکی از اصلی ترین حامیان احمدی نژاد در انتخابات های سال 84 و 88، وقتی رگه های انحراف از گفتمان اصیل انقلاب اسلامی را در عملکرد آقای احمدی نژاد مشاهده کردند، اولین روشنگری ها را علیه انحرافات دولت انجام دادند و از این هم می گذریم که شدیدترین اخطار دادن ها نسبت به این انحراف، متعلق به حضرت علامه است، و از این هم می گذریم که در نظام فکری آکادمیک ماکیاولی حضرات اصلاح طلب _که اصراری عجیب به قرابت با فتنه گران و رأس بزرگ آن دارند این روزها ... _  آنگونه حمایت اصولی و اینگونه روشنگری اصولی ضد فرد حمایت شده، جایی ندارد؛ اما دروغ بزرگی که این روزنامه  در همین پاراگراف مورد اشاره قرار می دهد، محوریت بررسی مصادیق انتخاباتی در همایش جبهه ی پایداری است. در هیچ جای این همایش حتی کوچکترین اشاره ای به مصادیق انتخاباتی نشد و محور اصلی این همایش تبیین ریشه های گفتمانی نهم دی ماه 88 بود. البته ما می دانیم که دلِ چرکینِ این روزنامه از علامه مصباح، دقیقاً به خاطر همین مسأله یعنی بزرگداشت نهم دی ماه است، چرا که طبیعتاً آنکه برای آمریکا و اسرائیل در فتنه خوش رقصی می کرده است، از اینگونه روشنگری ها اعلام انزجار و تنفر خواهد کرد.

اما در پاراگراف بعدی و در انعکاس صحبت های دکتر باقری لنکرانی در این همایش، باز طبق همان نظام فاسد آکادمیک حضرات اصلاح طلب، این جمله مثلاً در افشاگری از پشت پرده های تفکر حاکم بر جبهه ی پایداری استفاده می شود که: « كامران باقري‌لنكراني، سخنگوي اين جبهه به عنوان نخستين سخنران از ايدئولوژي و روح حاكم بر تفكر جبهه پايداري پرده برداشت. او ‏در سخنان خود از مخالفت اعضاي اين جبهه با مقوله تحزب و مردمي كردن سياست به عنوان كليد حل معضلات امروز بازار ‏سياست ايران سخن گفت

این مساوی گرفتن تحزب و مردمی کردن سیاست در این پاراگراف، نشانگر التقاط و غرب زدگی حضرات اصلاح طلب است. کسی نیست نداند که تحزب مطلوب اصلاح طلبان، یعنی حزب مشارکت و کارگزاران که تمامی منافع ملی (و نه بخشی بلکه تمامی آن) را فدای اهداف و سیاست های غربی حزب خود کردن و باز هم کسی نیست نداند که این الگوها دقیقاً سیاست آمریکا برای فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی است. باز هم جای تعجب ندارد که خوش رقصان فتنه، از مردمی شدن سیاست در بطن دین نه تنها استقبال نکنند، بلکه به آن حمله ور هم بشوند!

برگردیم به ابتدای مطلب، از تیتر مطلب همانطور که گفته شد، جز وهن آیت الله مصباح برداشت دیگری نمی شود. اما آنچه این روزنامه از فرموده های حضرت علامه در متن خبر آورده است، رسوا کننده ی این روزنامه است. در این روزنامه آمده است: « رييس موسسه پژوهشي آموزشي امام‌خميني (ره) در بخش ديگري از سخنان خود اظهار كرد: كار بسياري از سياستمداران تنها ‏فريبكاري است و كار سياست‌بازي بي‌فريبكاري نمي‌شود و اگر ما همين روش را اتخاذ كنيم مثل آنان خواهيم بود

در پایان لازم به ذکر است روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب، یقیناً مانند سال های حضور در قدرت حملات شدید اللحن خود به حضرت علامه مصباح یزدی را تکرار نخواهند کرد (چرا که نتیجه اش را دیده اند و باز هم خواهد دید)، اما از هیچ فرصتی برای تخریب و ترور شخصیت حضرت علامه دریغ نخواهند کرد و متأسفانه تا روز انتخابات شاهد تخریب های بیشتری از این دست هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
احسان قنبری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۱ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۰
۰
اونوری ها میرن دیدن یوسف صانعی و بیات و... بگذار بگن اینوی ها هم میروند دیدار حضرت آیت الله العظمی مصباح یزدی
از مطهری زمان باید هم که ترسید
پاسخ
ذوالشهادتین
UNITED STATES
۱۶:۵۹ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۰
۰
شما دنبالک های احمدی نژاد که از او بت ساخته بودید، همراه با او باید از سیاست خداحافظی کنید.
بیخود جز _ جز نکنید.شکست شما در انتخابات واضح است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها