کد خبر: ۱۰۲۹۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۰۷ دی ۱۳۹۱
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان به مناسبت 9 دی ماه اعلام کرد: 9 دی ماه تنها قطره‌ای از دریای بصیرت ملت ایران بوده و به تنهایی یک تاریخ است.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان، در این بیانیه آمده است: مردم شریف ایران بارها ثابت کرده‌اند که ثابت ‌قدم‌ترین ملت مسلمان‌ هستند، مردم بصیر ایران ثابت کرده‌اند که در نان به نرخ روز خوردن صنمی با اهل کوفه ندارند، چرا که می‌دانند تا حسین (ع) نیامده، ولی‌شان مسلم است. مردم ایران مرد‌ترین مردم‌اند، چرا که در عهدی که با خدا بسته‌اند صادق‌ بوده پس نه اندوهی از گذشته دارند و نه ترسی از آینده.

این بیانیه می‌افزاید: مردم ایران نه از تحریم می‌ترسند و نه از مذاکره. همانگونه که نه از جنگ ‌ترسیدند و نه از ترور. مردم ایران حتی از منافقین و فرصت طلبان و سودجویان هم نمی‌ترسند، چون چشم بصیرتشان به‌قدری نیز هست که لکه را از آینه جدا ببیند، مردم ایران نکته‌بین بوده و به آسانی از کنار نقطه‌ها نمی‌گذرند. مردم ایران می‌دانند که حساب رنگ از زنگ جدا است. مردم ایران از هیچ طوفانی نمی‌ترسند، چون قدم در کشتی‌هایی گذاشته‌اند که سکانش به دست نوح است. نه تنها از طوفان هراسی ندارند که در کمال وقار سوار امواج شده و به‌ سوی فتح بلندترین قلل جهان پیش می‌روند.

در این بیانیه آمده است: مردم ایران با اراده‌ای که دارند همه ناممکن‌هایی را که ابر رایانه‌های دشمن با به صف کردن تمام صفر‌ها و یک‌ها برایشان امکانی پیدا نکرده‌‌اند، ممکن می‌کنند اگر دیگران تقویمی ساخته‌اند که با پایان 2012 سال تاریخ مصرفش تمام می‌شود، مردم ما تاریخی ساخته‌اند که هر ورق تقویمش قیامت است اگر آن‌ها حساب و کتاب تقویمشان خورشید را سیاه و خاموش می‌کند ما تقویمی داریم که خورشید به هم نام بودنش افتخار می‌کند «9دی» تنها یک ورق از تقویم جیبی مردم ایران است که در آن، مثل تمام روز‌های سال، امام و ولی‌شان را تنها نگذاشتند.

این بیانیه حاکی است: 9 دی تنها قطره‌ای از دریای بصیرت این مردم است. دریایی که اگر لازم باشد تمام غرب و غرب‌پرستان و شیاطین کوچک و بزرگ را در کمتر از 8 روز در کام خود فرو می‌برد. ما اسرائیل را در کمتر از 8 روز نابود می‌کنیم. چون اسرائیل نمی‌تواند مثل حماس 8 روز مقاومت کند. چون اسرائیلی‌ها آنقدر بصیر نیستند که معنای شهادت را بفهمند. چون اسرائیلی‌ها رهبری ندارند که آرزوی شهادت کند. ولی ما داریم، ما رهبری داریم که به قدر همه حماقت‌های دشمن بصیر است و به این آسانی تنهایش نمی‌گذاریم. ما یوسف خود را نمی‌فروشیم، تو سیم سیاه خود نگه‌دار.

تمام روزها بهار و زمستان ما در 9 دی 88 مانده است! 9 دی 88 به تنهایی یک تاریخ است. تاریخی که از اول تا آخرش کوفه و کوفی به خود ندیده تا علی را تنها بگذارند. تاریخی که تمام شدنی نیست، حتی اگر هزار بار خورشید روشن و خاموش شود. چون خود خورشید دارد که از پس ابرها می‌تابد و اجازه نمی‌دهد امت در تاریکی بماند.

اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان ضمن گرامی‌داشت سالروز 9 دی، به نمایندگی از نسل چهارم انقلاب اسلامی یک‌بار دیگر با رهبر و ولی خود بیعت تازه کرده و با فریاد «لبیک یا خامنه‌ای» به ندای «این عمار» رهبر فرزانه انقلاب، اعلام می‌دارد که: ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها